Välja framför/bakom placering av implantat?! HJÄLP!

Home Forums Allmänt om gymträning Välja framför/bakom placering av implantat?! HJÄLP!

• This topic is empty.
Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author

Hej,
    Jag skulle vilja ha hjälp av er fitness tjejer här på body som har implantat.
    Hur stora problem kan man få av implantat under/bakom stora bröstmuskeln i sin träning?
    Finns det tjejer med bakomplacering som tränar på utan problem? Eller har alla som tränar framför?

Tacksam för svar då det bara är två veckor kvar till min operation och jag vet inte hur jag ska göra och börjar få panik, för jag vill verkligen få min operation gjord!

Jag använde sökfunktionen på forumet och hittade lite trådar om ämnet. Det verkar som att när man tränar är framför att föredra………

Är ingen fitnesstjej, ännu iallafall ;) men kör i nuläget styrketräning fem dagar i veckan.
    I november förra året opererade jag mina bröst.
    Gjorde ett lyft och la in geléhallonimplantat, och då bakom bröstmuskeln. Känner inget obehag överhuvudtaget av det idag, och kör på som aldrig förr, ja till och med hårdare :D

Har precis lagt 300cc bakom, älskar att träna så jag håller tummarna att det ska gå bra :)
    Många fitness tjejjer lägger sina implantat bakom så de ej ska synas för mkt när de är deffade.
    Hur har det gått har du fått dom gjorda? vart blev placeringen?
    krauum

har för mig att om man sätter bakom muskeln så får man att mer naturligt utseende och att de minskar risken för infektioner och dyl. Men att brösten deformeras av träningen och att det därför är bättre eller ja att föredra att sätta framför om man tränar mycket. Sätter du framför kan du få problem med ryggen beroende hur mycket eller hur stort du sätter där framme men tror inte en tränande tjej borde få problem. Har man framför är det större risk att brösten hänger mer i framtiden.

Ta detta med en nypa salt, jag är varken tjej eller har implantat detta vad jag hört av vänner som har det dock. ehm ett tips är att söka upp TOMMY på forumet här, har är kunnig inom detta området :) Lycka till!

mvh strong

StronglGnome wrote:
    har för mig att om man sätter bakom muskeln så får man att mer naturligt utseende och att de minskar risken för infektioner och dyl. Men att brösten deformeras av träningen och att det därför är bättre eller ja att föredra att sätta framför om man tränar mycket. Sätter du framför kan du få problem med ryggen beroende hur mycket eller hur stort du sätter där framme men tror inte en tränande tjej borde få problem. Har man framför är det större risk att brösten hänger mer i framtiden.

Ta detta med en nypa salt, jag är varken tjej eller har implantat detta vad jag hört av vänner som har det dock. ehm ett tips är att söka upp TOMMY på forumet här, har är kunnig inom detta området :) Lycka till![/b]

mvh strong

HAHAHAHA, Bäst idag! :D

hahaha:up:

NonAnnan wrote:
    Har precis lagt 300cc bakom, älskar att träna så jag håller tummarna att det ska gå bra :)
    Många fitness tjejjer lägger sina implantat bakom så de ej ska synas för mkt när de är deffade.
    Hur har det gått har du fått dom gjorda? vart blev placeringen?
    krauum

Nu är det ganska precis 2år sen jag la in mina implantat. Det blev 300cc för mig med och de hamnade bakom. Jag är mycket nöjd och har inga problem.
    Visst rör de sig lite med muskeln när man gör bröstövningar och vissa arm/axel övningar. Men har man träningskläder på sig så är det ju inga som helst problem :D

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.