Home › Forums › Allmänt om gymträning › varför tror folk ?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
19 januari, 2006 at 17:51 #1040946Anonym anvandareMember
varför tror vissa att de räcker me att man köper lite proteiner och en månads träning så får man värsta musklerna … hahaha.. som sagt har hör de flera flera gånger tycker de e lite roligt men samt iritererande att de e så pass många som tror så .. har ni vart me om liknande ?
19 januari, 2006 at 17:51 #94944Anonym anvandareMember19 januari, 2006 at 18:01 #1040947Anonym anvandareMemberK
19 januari, 2006 at 18:08 #1040948Anonym anvandareMemberJulian wrote:K19 januari, 2006 at 18:48 #1040949Anonym anvandareMemberSeno wrote:varför tror vissa att de räcker me att man köper lite proteiner och en månads träning så får man värsta musklerna … hahaha.. som sagt har hör de flera flera gånger tycker de e lite roligt men samt iritererande att de e så pass många som tror så .. har ni vart me om liknande ?Folk som inte vet, tror istället. Och det vet man ju hur det kan gå då….
19 januari, 2006 at 21:51 #1040950Anonym anvandareMemberHehe när jag började träna så tänkte jag”jag kan ju inte gå ditt för ofta,vill inte bli för stor”:o hehe
Nu kämpar man som fan för att lägga på sig litta…:emo-thumb
19 januari, 2006 at 22:44 #1040951Anonym anvandareMemberSeno wrote:varför tror vissa att de räcker me att man köper lite proteiner och en månads träning så får man värsta musklerna … hahaha.. som sagt har hör de flera flera gånger tycker de e lite roligt men samt iritererande att de e så pass många som tror så .. har ni vart me om liknande ?Jag träffade en kille i 30 års åldern i sommras som berättade att han köpt proteiner.. han hade provsmakat lite då han fått hem det, om det smakade gott antog jag men han ville se om det gav någon effekt. Han använde inte det proteinet något mer i o m atthan inte kände av något när han drack det :up: mohahaha
19 januari, 2006 at 22:47 #1040952Anonym anvandareMembernicholas wrote:Jag träffade en kille i 30 års åldern i sommras som berättade att han köpt proteiner.. han hade provsmakat lite då han fått hem det, om det smakade gott antog jag men han ville se om det gav någon effekt. Han använde inte det proteinet något mer i o m atthan inte kände av något när han drack det :up: mohahahahahahahha de finns roligt folk som fan…
20 januari, 2006 at 02:23 #1040953Anonym anvandareMemberHar h
20 januari, 2006 at 09:27 #1040954Anonym anvandareMemberD som skall börja o träna ge dem tipset om att äta riktigt först innan de börjar att inta proteinpulver. Kosten är minst 60-70% av träningen:emo-thumb .
ROM BYGGDES INTE PÅ EN DAG20 januari, 2006 at 09:36 #1040955Anonym anvandareMemberemiladrian wrote:D som skall börja o träna ge dem tipset om att äta riktigt först innan de börjar att inta proteinpulver. Kosten är minst 60-70% av träningen:emo-thumb .
ROM BYGGDES INTE PÅ EN DAGde sant de du säger men de känns taskigt o gå fram o leka som om man e något.. ja är inte värsta bodybuildern eller nått.. ja tycker att dom ska komma på de själva låta dom träna 2 månader o kolla vart dom kommer dom kommer ändra sina åsikter tror jag iallfall
20 januari, 2006 at 09:38 #1040956Anonym anvandareMemberN
20 januari, 2006 at 09:42 #1040957Anonym anvandareMemberolle wrote:När jag började träna gick jag upp 14 kg första året. Snabbt räknade jag ut att med den takten skulle jag bli Mr Olympia inom kort. Egentligen trodde jag på fyra år men förstod att jag skulle tappa lite under deffandet, så fem år borde vara lagom. Man har lite vaga begrepp om saker och ting när man börjar…hehehehehehe… ja tror att alla tror så i början … ja trodde också så att ja skulle bli biffig som fan o fort skulle de gå… men snabbt insåg ja att de va omöjligt:P men man ska låta de ta sin tid allt kommer me tiden …:bb2:
20 januari, 2006 at 09:47 #1040958Anonym anvandareMemberJag hörde en snubbe fråga han i repan om man verkligen behövde träna om man köpte en burk gainer, på fullast allvar.
Han hade just köpte kort på WC i jakan, det är många år sedan nu, men folk tror fortfarande sådant.
Sedan brukar jag undra en sak när jag ser twinlabs super gainers burkar, varför har de så små handtag? som om de som styrketränar skulle ha händer i storlek med en femårig flicka???
20 januari, 2006 at 09:50 #1040959Anonym anvandareMemberJag idiotförklarar alla som tror man blir en ”bodybuilder” efter en månads träning. Dom kan inte ha något vidare högt iq :what: enligt mig.
Precis som om man skulle bli fotbollsproffs efter en månads träning också då eller???? :frust: -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.