Världens snabbast växand tråd inom BBing ?!! UCP thread;

Home Forums Allmänt om gymträning Världens snabbast växand tråd inom BBing ?!! UCP thread;

• This topic is empty.
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author

Hej bbingbröder och systrar !.

Såg nyligen, vad som mig veterligen är den snabbast växande trådstarten inom bbing; för de som vill Googla, så är en väg;

undercover pro who am I ?

716 000 hits på knappt 7 v (läst i 14 länder). ( såg som jämförelse ) att fd ”skvallertråden här på Body, har ca 1,5 Miljoner hits. På 7 år. Vilket är en bra statestik i sig, helt klart )

Läsare, som påstår att de sällan/aldrig läst ngt bättre, leds av en påstådd tidigare top 6 på Mr O, som nu skriver Undercover (skall ej förväxlas med tidigare Undercoverpro på BBing.com, som var Craig Titus )

UCP svarar på allt. En hel del top inside läcker ut, och flera delar av det, har jag personligen ej sett förr.

Jag har funderat över om UCP kan vara en hoax, eftersom siten tråden finns på är en typ av startup. Men efter att ha varit ett par varv runt kvarteret inom bbing, så lutar jag åt att han faktiskt är den han utger sig för. Har svårt att se hur man kan producera det han gör annars ( men vem vet, jag kan ju ha helt fel med ).

Hursomhelst, så hoppas jag att denna tråd i vart fall kan testas här på Body en tid.

Fungerar det, så ger det ju bra med hits, och förhoppningvis nöjda och glada läsare här med.

Ska avsluta med att säga att jag ej är försäljare, och ev produkter som säljs numera inom sporten överlag, har jag inte satt mig in i överdrivet mkt. Kanske är jag för dum, eller lite för oldschool, för en del av det där. Min tanke här har varit, en kanal för Svensk bbing, in i denna tråd, för UCPs dialogers skull.

Har även lagt upp denna på Kollozeums forum, men där har väl intresset varit sådär. Fick dock frågor i stil med om jag läst Platon :(

Ja, blev kanske lite långt. Vänl hälsn. Låångväga Svensk bber. :)

Kan tillägga att UCP thread läses av flera top pros, bla Evan Centopany, enl nedan;

[http://exempel.se text]http://forums.musculardevelopment.com/showthread.php/138950-Bostin-Lloyd-s-new-name-is-quot-Da-Truth-quot-Hail-the-HERO/page8

August 23rd, 2013, 04:58 PM Evan Centopani;

Serious question: If Bostin had a thread like the Undercover Pro, would you cry to him about your cholesterol and how the people on MD make fun of you?

-dude, Bostin is the undercover Pro, duh

So the answer is yes!

-he did post in the UCP thread about his BP lol

I know. Lulz

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.