- This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Allmänt om gymträning › Värma upp
Tjäna, när jag tränar triceps kan det värka friskt i armbågen, brukar dock släppa efter ett tag.
har inte tidigare brytt mig om att värma upp innan jag smäller på med vikter, och fick nu för inte så länge sen höra av en tränare hur viktigt de va att man ska vara uppvärmd, kanske bara är nojjig, men nån som vart med eller sitter i liknande situation? för jag vet inte riktigt om jag ska kolla upp det eller om jag bara ska börja värma upp ordentligt å se om det kanske försvinner den vägen :what:
testa då med att värma upp…
Självklart måste du värma upp ordentligt!
har inte tidigare brytt mig om att värma upp innan jag smäller på med vikter, och fick nu för inte så länge sen höra av en tränare hur viktigt de va att man ska vara uppvärmd, kanske bara är nojjig, men nån som vart med eller sitter i liknande situation? för jag vet inte riktigt om jag ska kolla upp det eller om jag bara ska börja värma upp ordentligt å se om det kanske försvinner den vägen :what:
Säg att du kör set om 6 reps, börja då med lite lättare vikter och kör typ ett set om 12 reps innan till exempel, sen kör du de tyngre setten efter
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY