Vassle eller Kasein när man vaknar?

Home Forums Allmänt om gymträning Vassle eller Kasein när man vaknar?

• This topic is empty.
Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author

Vad är bäst att dricka av dessa på morgonen?

Beror lite på hur kommande matintag ser ut. Men äter du frukost ganska snart efter uppvaknande så hade jag sagt vassleprotein direkt när man vaknar.

Får du inte nog med protein från din vanliga frukost?

Tommy gav bra svar.

Annars finns det ju blandprotein. Casein FX eller Body Science Casein består till ca 80% av kasein och 20% vassle.

Ardalan wrote:
    Vad är bäst att dricka av dessa på morgonen?

Jag blir förvånad att folk fortsätter ställa ”Vilket är bäst?”-frågor. Det är ju ALLTID så att svaret blir att det beror på. Du måste precisera dig.

Den personen som dock ofta påstår att A är bra och B dåligt, utan förbehåll, är en person som inte förtjänar någons uppmärksamhet.

Är svår nog fråga även om man har detaljer men när man ställer en sådan fråga måste man fylla i mer än bara ”Vad är bäst, X eller Y?

Dvs. Tränar du direkt på morgonen? Vad äter du i övrigt? Vad åt du kvällen innan? Vad äter du efteråt? Etc

Eddie Vedder wrote:
    Jag blir förvånad att folk fortsätter ställa ”Vilket är bäst?”-frågor. Det är ju ALLTID så att svaret blir att det beror på. Du måste precisera dig.

Den personen som dock ofta påstår att A är bra och B dåligt, utan förbehåll, är en person som inte förtjänar någons uppmärksamhet.

Precis Eddie – det vet ju alla att B är mycket bättre än A!

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.