- This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Allmänt om gymträning › Viktminskning – Fett eller Muskler
Ett fråga som ja har funderat på länge till jag kom på ideen att gå in och fråga på forumet (har inte varit aktiv sen mitten 2008,aja baja)
Ibland måste jag göra minde uppehåll i Gymtränandet, kör vanligtvis 4 – 5 dar i veckan beror på hur jag kan klämma in mina träningspass.
Dessa beror antingen på att jag har sjukt mkt på jobbet eller att ibland blir jag bara helt enkelt låg – Vanligtvis så är dessa uppehållen inte mer än 7 dar men nu senast så blev det 3 veckor och var på Gymmet igår och körde så hårt så jag kände nästan hur träningsvärken kryp upp på mig samma dag.
Till saken hör att under de tre veckorna jag inte tränade, tappade jag 3 kilo hej hopp (har AS-svårt för att gå upp i vikt, får äta och träna som en idiot för att det ska pila uppåt på vågen) Vanligtvis vid viktminskningar är det mestadels fett eller muskler vi tappar?:what:
Mestadels vätska om du torskat 3kg på 3 veckor skulle jag säga, någon får rätta mig om jag har fel dock
En blandning av fett, muskler och vatten skulle jag säga
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY