Home › Forums › Allmänt om gymträning › Viktökning & muskelökning
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
29 maj, 2011 at 22:46 #52707Anonym anvandareMember29 maj, 2011 at 22:46 #129862Anonym anvandareMember
Halloj första inlägget här då.
Jag har tränat lite till och från jag va 15-16 men slutade för ett år sen men tog tag i detta nu vid årsbytet och slog på stort, vägde 77kg 2januari 2011 och var 190cm lång, i dagsläget så är jag lika lång men väger 88kg nu 29Maj 2011.
Men min fråga är nu att kroppen har typ stannat känns det som kör med whey-80 och kreatin och är på gymmet 60-75min 5 dagar i veckan.
Vad kan man göra för att gå ur proppen om man säger så?
Vill öka mer i muskelmassa & vikt?Äter stadig kost var 3-4 timme med kreatin på morgonen och whey-80 plus whey-80 efter träning.
29 maj, 2011 at 22:50 #129863Anonym anvandareMemberKanske köra 3 dagar i veckan och äta mer. Fast om du känner att du är fullt återhämtad på 5 dar i veckan är det bara äta och vila mer. Whey och kreatin är bra grejjer
29 maj, 2011 at 22:51 #129864Anonym anvandareMemberät likadant lägg bara till något glas mjölk till varje meal, lr det hade nog varit lättast ..
29 maj, 2011 at 23:01 #129865Anonym anvandareMemberEira wrote:Kanske köra 3 dagar i veckan och äta mer. Fast om du känner att du är fullt återhämtad på 5 dar i veckan är det bara äta och vila mer. Whey och kreatin är bra grejjerJa kroppen återhämtar sig bra och snabbt, kan ibland va 1timme efter träning att man kan köra ett pass på tjejens Wii.
Och då kör man på hårt på gymmet, tränar kroppens muskelgrupper var för sig med. Men läste runt lite mer på forumet och hittade något om att öka vikterna men sänka reps?
Och whey & kreatin är fint hade inte varit där jag är nu utan det:D29 maj, 2011 at 23:13 #129866Anonym anvandareMemberHochland wrote:Ja kroppen återhämtar sig bra och snabbt, kan ibland va 1timme efter träning att man kan köra ett pass på tjejens Wii.
Och då kör man på hårt på gymmet, tränar kroppens muskelgrupper var för sig med. Men läste runt lite mer på forumet och hittade något om att öka vikterna men sänka reps?
Och whey & kreatin är fint hade inte varit där jag är nu utan det:DJa att öka vikt o sänka kanske ger en psykoligisk boost men annars ska de räcka med att bara öka vikterna. Variation brukar göra det lite roligare och är bara possitvt om det gör dig mer motiverad. Testa och se om du gillar det
30 maj, 2011 at 00:11 #129867Anonym anvandareMemberman når ju alltid platåer, testa att byta träningschema,periodisera, köra intensivare etc.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.