Home › Forums › Allmänt om gymträning › Vilket är de högsta målet man kan nå på 3 månader ?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
21 augusti, 2012 at 19:45 #98346Anonym anvandareMember21 augusti, 2012 at 19:45 #1067520Anonym anvandareMember
Hej!
Jag har tränat ett tag nu och det går bra med träningen, jag vet vad jag ska äta och jag vet hur jag ska träna rätt!
Men det är så att jag ska iväg utomlands om 3 månader så ville se bättre ut på beachen så att säga!
Så hur ska jag ultimatträna i 3 månader för att nå målet ?Någon eller några här på forumet kanske har testat extremträning en period ? hur va de och vad käkade du/ni då och hur tränade ni ?
Jag fattar att man inte kan få drömkroppen på 3 månader! men man kan slipa kroppen jävligt bra på 3 månader om man gör RÄTT!
Så berätta allt du vet om detta, vore kul och testa som sagt,
kom även med matschema och träningsschema om du har de i huvudet !21 augusti, 2012 at 20:16 #1067522Anonym anvandareMemberNär det gäller deff kan man ju få mycket bra resultat (beroende på utgångsläge) på 3 månader. Men att tro att man kan göra någon större skillnad i muskelmassa är ju givetvis bara att glömma då det tar längre tid än så, men det vet du ju säkert.
21 augusti, 2012 at 20:34 #1067527Anonym anvandareMemberokej okej, så det är bara fortsätta som jag gör då kan man säga ? jag deffar ju nu, inget guldtips som inte står med på deffguiden som är lite extra ?
22 augusti, 2012 at 19:22 #1067576Anonym anvandareMemberFinns ett bra kapitel om detta i senaste Body som heter ”Ät Träna & Väx”.
1 september, 2012 at 07:50 #1068012Anonym anvandareMemberemilmar2009 wrote:okej okej, så det är bara fortsätta som jag gör då kan man säga ? jag deffar ju nu, inget guldtips som inte står med på deffguiden som är lite extra ?Om du äter bröd, så baka eller köp pumpernickel, det är ett tyskt bröd som bakas på fullkornsrågmjöl, hela rågkärnor, surdeg, salt, samt jäst – inget annat. Det är ett bröd som mättar ruskigt bra. Två skivor med ett skivat ägg, lite sharlottenlök o körsbärstomat, samt svartpeppar och ett glas mellanmjölk, sen står du dig 3 timmar.
1 september, 2012 at 08:51 #1068014Anonym anvandareMemberOm du ska deffa så länge kommer du ju kunna se mycket muskulös och fast ut så länge du fortsätter med dieten och tränar ofta, tungt och intensivt. Men du kommer ju inte bli mycket större. Det är svårt att öka på något märkvärdigt under deffen.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.