- This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Allmänt om gymträning › Vilket ska man välja
Då jag velar fram och tillbaka tänkte jag rådfråga er om hur jag ska göra.
Vet inte om jag ska satsa vintern på att bygga massa,försöka hitta en bra all-year-form eller deffa ner rejält för att bättre se hur det ser ut och vad jag bör lägga mer energi på.
Är för tillfället i relativ form,men lös i midjan och ingen direkt definition någonstans,lite luddig i kanterna om man så vill. Just formen är oxå det jag har mest problem med, lägger in en poll så får vi se vad ni tycker.
Tacksam för alla svar,tips och liknande. Frågor svarar jag gärna på oxå
Usch, inget bulkande för min del. Heller bygga sakta men säkert och kanske komma undan med ett par veckor deff på vårkanten.
Att bulka behöver inte betyda att du grisäter i dig massor av mat och går upp 3 kg per vecka.
Tesen är att det tar 2 veckor för både vårt hormonsystem och vår fettförbränning att anpassa sig, då vi går in och lurar kroppen genom att återigen byta upplägg.
2veckor bulk , 2 veckor deff. Testa ett par mån vetja för senare utvärdera resultaten.
Det där fungerar jättebra – om man vill bli sumobrottare/fet.
tycker jag är fet så det räcker
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY