Volym utan att bulka??

Home Forums Allmänt om gymträning Volym utan att bulka??

• This topic is empty.
Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author

k

T ex med en Kaliper…

Jag har en våg hemma som räknar ut a först vikten (självklart haha) därefter fettprocenten & sen vätskeprocenten…
    Hur kan den göra det? :

Resultaten som sen visas kan man lita på dom??
    har inte räknat ut fettprocenten med en kaliper så ja har inge å gämföra med.

Tingeling wrote:
    Jag har en våg hemma som räknar ut a först vikten (självklart haha) därefter fettprocenten & sen vätskeprocenten…
    Hur kan den göra det? :

Resultaten som sen visas kan man lita på dom??
    har inte räknat ut fettprocenten med en kaliper så ja har inge å gämföra med.

den skickar en elektrisk impuls genom fötterna tror jag… dom är ej speciellt bra på att mäta kroppsfettet, själv fick jag 3% när jag mätte med liknande apparater.

axl wrote:
    den skickar en elektrisk impuls genom fötterna tror jag… dom är ej speciellt bra på att mäta kroppsfettet, själv fick jag 3% när jag mätte med liknande apparater.

aha okej :emo-thumb

axl wrote:

hahah jag fick 30% : ) fasst då vägde jag lite mer men ednå ..knappast 30% :)

Sam jr wrote:
    hahah jag fick 30% : ) fasst då vägde jag lite mer men ednå ..knappast 30% :)

så fet som du är så va de väl inte så konstigt :|

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.