- This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Allmänt om gymträning › Whey 80 och Anabolic ZMA.
Hej! Har skaffat lite nya grejer till ifrån Gymgrossisten. Köpte Anabolic ZMA Star Nutrition och Whey-80 Star Nutrition. Hade tänkt att ta 2 kapslar ZMA vid sänggående som dom säger att man ska. Whey 80 tänkte jag ta på morgonen och efter träning. Skulle det här ge någon effekt? Är öppen för flera förslag på vad man mer kan införskaffa för att bygga mer muskler. Skulle också vilja få bort lite fett så att man får en slimmad och vältränad kropp. Kom gärna med tips!
Klart det ger effekt, tipset är dock att sluta läsa en massa fitness tidningar. Lite tjat kommer nu men jag är såå trött på att företagen vill kosta på oss en massa tillskott som i princip inte gör ett skit. Hitta en bra diet, räkna ut hur många kalorier du ska äta för att bibehålla din vikt och bestäm dig om du vill gå upp några kilon och öka din muskelmassa eller om du vill deffa och ha sommarkroppen. Nu kanske du menar att du vill stadigt öka muskelmassa medans du fortfarande är fit men som sagt, hitta en diet, räkna ut ditt BMR, 1,5g protein per kilo etc etc is the key to sucess.
Tack för svar! Har kollat på olika dieter och har börjat att räkna lite kalorier. Jag vill gå ner lite i vikt men vill inte minska i muskelmassa! Har du något tips på dieter eller tips hur man ska lägga upp den.
Du minskar inte i muskelmassa om du äter nog med protein, sluta bry dig så mycket om sånt mannen! Men de klart, jag var också jävligt taggad när jag var 15 (om ditt namn inte ljuger)
Men ja, ska försöka hitta den som jag följer nu, skickar den i PM.
Perfekt!
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY