Händer aldrig mej! På vårt gym är ettkiloshantlarna både korta och smala, så det är aldrig några problem:D .
Kan någon förklara exakt vad ”superset” är för något?
Tack på förhand/ Henke
Tack på förhand/ Henke
När du kör två övningar direkt efter varandra utan vila.
tackar..jag anade att det var de..kör nämligen så redan8)
Hur går det med ditt eminenta bicepsprogram, Arne? tillåter du oss inte att växa? :bb:
Jag tränar själv bara liggande overhead extensions enl. anvisning. Förutom att Arne säger att mer är bättre, har jag bra skillnad i aktivering av lateral triceps brachii med t.ex. standing, forwardleaning overhead tricepexension?
Så fort det lugnat sig lite med jobbet mm så lovar jag att sätta igång.
+1 Bra artikel Arne, mer sådant tack! :emo-thumb
kom igen nu, in med programmet!
He he! Det fodrar dock lite tankeverksamhet om det skall bli hyfsat så jag behöver lite lugn och ro samt lite tid på mig.
Arne har jag för mig är förespråkare av bänkpress för ”brutalpattar” om jag inte missminner mig
Arne har väl redan ett skrivet bröstprogram till Disco Flanders eller vad han hette:D
länk?
ja länka:)
Tycker alltid att jag har typ kvar att ge efter jag kört triceps, nästan sugen på att prova det här hehe.
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY