Bodys Moderatorer…

Home Forums BODY Foruminformation Bodys Moderatorer…

• This topic is empty.
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author

jag ville faktiskt bara säga att jag tycker BODY forumet har kanonbra moderatorer, trevliga och hjälpsamma och ingen som spelar Allan…:worship: :worship:

tack till er…

Mvh Tess

Tess wrote:
    jag ville faktiskt bara säga att jag tycker BODY forumet har kanonbra moderatorer, trevliga och hjälpsamma och ingen som spelar Allan…:worship: :worship:

tack till er…

Mvh Tess

Håller med…fast jag saknar faktiskt Allan här. ;)

//Stefan

Det är lätt att va trevlig moderator när man har trevliga forumbesökare:emo-thumb

Tess wrote:

tack till er…

Mvh Tess

Kan bara hålla med, har man någon fråga angående forumet
    behöver man sällan vänta länge på svar.

Jag måste faktiskt också hålla med. Hittills gillar jag varenda moderator, särskilt den där lite töntiga killen som kallas för Andreas, va? ;)

Sen att King Grub och Jocke Bartoll finns här och sitter inne med så sjukt mycket skillz vad träningen beträffar är ju inte allt för dåligt det heller.

Inte ofta en man av min kaliber gillar alla moderatorer på ett forum, men nu gör jag faktiskt det. Och jag saknar också Allan. :(

sarbaz wrote:
    Jag måste faktiskt också hålla med. Hittills gillar jag varenda moderator, särskilt den där lite töntiga killen som kallas för Andreas, va? ;)

Och för alla er som inte är uppvuxna i betongen som jag och sarbaz så är ”töntig” förortslingo för ”stenhård”; inte för att någon trodde något annat…men iaf;)

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.