Home › Forums › BODY Foruminformation › Bristande moderering.
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
28 januari, 2010 at 04:39 #503393Anonym anvandareMember
Fan Andreas, du har lika konstig dygnsrytm som en annan. (Skyller på nattarbete iofs)
28 januari, 2010 at 11:32 #503394Anonym anvandareMemberAlbin wrote:Fan Andreas, du har lika konstig dygnsrytm som en annan. (Skyller på nattarbete iofs)Det är bara på nätterna det går att jobba på riktigt – på dagarna blir man störd hela tiden;)
29 januari, 2010 at 00:19 #503395Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Det är bara på nätterna det går att jobba på riktigt – på dagarna blir man störd hela tiden;)Ibland stämmer det väldigt väl.
Tack för visat intresse i tråden, om man fortsätter på linjen ”hellre fria än fälla” men också tänker på det jag nämnt om trådlåsningars vara eller icke vara så är jag mer än nöjd. :emo-thumb29 januari, 2010 at 00:51 #503396Anonym anvandareMemberAlbin wrote:Ibland stämmer det väldigt väl.
Tack för visat intresse i tråden, om man fortsätter på linjen ”hellre fria än fälla” men också tänker på det jag nämnt om trådlåsningars vara eller icke vara så är jag mer än nöjd. :emo-thumbTack själv! Synpunkter är alltid välkomna – särskilt när de framförs på ett så genomtänkt sätt:)
1 april, 2010 at 14:16 #503397Anonym anvandareMemberHar det nominerats nya moderatorer (generationsskifte??) eller varför ser jag vissa namn i blått numera. T.ex Flessa och Jonas Lundberg?
1 april, 2010 at 15:12 #503398Anonym anvandareMemberTommy Ivarsson wrote:Har det nominerats nya moderatorer (generationsskifte??) eller varför ser jag vissa namn i blått numera. T.ex Flessa och Jonas Lundberg?Yes sir! Vi har bytt ut hela styrkan, lägg noga märke till att vi andra är svarta också och numera inte är aktiva moderatorer längre. Bland andra Richard Wagner är också med i den nya styrkan. Vi vill se att de som är mest aktiva på forumet och inte mest insatta i tidningen modererar istället, då tidningen och forumet är två skilda saker!
1 april, 2010 at 15:17 #503399Anonym anvandareMemberMarcus Syvertsen wrote:Yes sir! Vi har bytt ut hela styrkan, lägg noga märke till att vi andra är svarta också och numera inte är aktiva moderatorer längre. Bland andra Richard Wagner är också med i den nya styrkan. Vi vill se att de som är mest aktiva på forumet och inte mest insatta i tidningen modererar istället, då tidningen och forumet är två skilda saker!Aaah, ja nu ser jag ju att ni är ovanligt svarta!
Då är det bara till att vänta och se om modereringen ändras på något sätt, men ett bra val tycker jag! :up:
Nyfiken på hur ni valde ut den nya moderatorstyrkan bara? Några direkta kriterier som ni utgick ifrån?
1 april, 2010 at 15:38 #503400Anonym anvandareMemberTommy Ivarsson wrote:Aaah, ja nu ser jag ju att ni är ovanligt svarta!Då är det bara till att vänta och se om modereringen ändras på något sätt, men ett bra val tycker jag! :up:
Nyfiken på hur ni valde ut den nya moderatorstyrkan bara? Några direkta kriterier som ni utgick ifrån?
Kolla informationstråden i repan och här i foruminformationen. Där står allting.
1 april, 2010 at 15:39 #503401Anonym anvandareMemberMarcus Syvertsen wrote:Kolla informationstråden i repan och här i foruminformationen. Där står allting.Been there, done that! :emo-thumb
9 april, 2010 at 11:14 #503402Anonym anvandareMemberTommy Ivarsson wrote:Har det nominerats nya moderatorer (generationsskifte??) eller varför ser jag vissa namn i blått numera. T.ex Flessa och Jonas Lundberg?Den tråden är stängd och verkar vara ett aprilskämt. Eh tror jag.
9 april, 2010 at 15:07 #503403Anonym anvandareMemberIndec wrote:Den tråden är stängd och verkar vara ett aprilskämt. Eh tror jag.Ja de var ett aprilskämt! Skrev mitt inlägg innan de gick ut med att de bytt moderatorer!
9 april, 2010 at 15:54 #503404Anonym anvandareMemberTommy Ivarsson wrote:Ja de var ett aprilskämt! Skrev mitt inlägg innan de gick ut med att de bytt moderatorer!My bad!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.