En Övrigt forumsdel

Home Forums BODY Foruminformation En Övrigt forumsdel

• This topic is empty.
Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • Author

Tjena, tycker det skulle vara bra om det skulle vara en Övrigt forumsdel där man får prata om vad man vill. Finns på många andra forum jag e medlem på så jag vet att det e bra :) Undrar bara om det finns nån mer som också vill ha det?

/ Ekman

En idé vore ju att döpa den till ”repan”. Man skulle typ kunna ha lite allt möjligt där.

Voldemaahr wrote:
    En idé vore ju att döpa den till ”repan”. Man skulle typ kunna ha lite allt möjligt där.

Coolt! Ska vi starta namninsamling om detta? Eller en poll kanske?:D

Voldemaahr wrote:

:D

[http://forum.body.se/forumdisplay.php?f=10]

Voldemaahr wrote:

+1

Haha:D

Kommisarie Ekman.

Vandraren wrote:

Kommisarie Ekman.

Real Life Shit

Kommisarien, dina knivskarpa idéer och observationer får mig alltid att tappa hakan!

”Den där Ekman asså – alltid ett steg före…” tänkte jag när jag hittade denna tråd (och, medger jag, slog sedan knytnäven i handen, bitter över att jag inte kommit på samma idé själv).

Klart som fan vi ska ha en Övrigt del säger jag iallafall, du kan räkna med Grandmaster i denna frågan.

Grandmaster wrote:
    Kommisarien, dina knivskarpa idéer och observationer får mig alltid att tappa hakan!

”Den där Ekman asså – alltid ett steg före…” tänkte jag när jag hittade denna tråd (och, medger jag, slog sedan knytnäven i handen, bitter över att jag inte kommit på samma idé själv).

Klart som fan vi ska ha en Övrigt del säger jag iallafall, du kan räkna med Grandmaster i denna frågan.

Verkligen! Jag är så glad över att jag hittade den här tråden, jag var rädd att han var någon slags ”one hit wonder”, men nu ser jag tydligt att grabben är inte något mindre än ett geni.

Nu finns det bara en riktigt relevant fråga kvar;

Vem är Watson?

Hahahahahaha

buump:D

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.