- This topic is empty.
Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › BODY Foruminformation › Forum för medlemmars bilder tagna på tävlingar?
Vad tror ni om ett eget forum f
Ännu bättre hade varit att i forumets huvudsida ha en länk till ett bildarkiv (kanske flickr el liknande) och inte ha bilderna i ”forum-tråd-form” (inte direkt optimalt för bilder ju)?
Visserligen får man ju då inga nya ”posts” för bilder (vilket kanske kan störa vissa post-jägare )
Bra idé!!! Båda två. Hade Förenklat när man jagar bilder från allt man missat! :up:
:up:
Det vore skitbra om man kunde fixa något nu när bilderna från FF-05 kommer upp lite här och var.
Jag undrar också var jag skall posta mina (dXb:s) bilder. Jag har bilder från Luciapokalen, Bodyfitness, Lucia Classic, Mässan, mm. och tänkte posta dem i en och samma tråd. (Det låter sig inte riktigt göras i Tävlingar och Events.) Är det medlemsbilder som gäller då? Det känns inte riktigt rätt.
[quote=”Nina L
Och ja, inläggen räknas i ”antal inlägg” en person gör
Tusen tack! Helt perfekt!
Flyttar du dit de befintliga trådarna också? 😮
Går det att öka på maxgränsen för bilder?
Gärna till 200 kb för en bild och att man skall kunna få in 1024×768 (minst)
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY