Forum för medlemmars bilder tagna på tävlingar?

Home Forums BODY Foruminformation Forum för medlemmars bilder tagna på tävlingar?

• This topic is empty.
Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author

Vad tror ni om ett eget forum f

Ännu bättre hade varit att i forumets huvudsida ha en länk till ett bildarkiv (kanske flickr el liknande) och inte ha bilderna i ”forum-tråd-form” (inte direkt optimalt för bilder ju)?

Visserligen får man ju då inga nya ”posts” för bilder (vilket kanske kan störa vissa post-jägare :))

Bra idé!!! Båda två. Hade Förenklat när man jagar bilder från allt man missat! :up:

:up:

Det vore skitbra om man kunde fixa något nu när bilderna från FF-05 kommer upp lite här och var.

Jag undrar också var jag skall posta mina (dXb:s) bilder. Jag har bilder från Luciapokalen, Bodyfitness, Lucia Classic, Mässan, mm. och tänkte posta dem i en och samma tråd. (Det låter sig inte riktigt göras i Tävlingar och Events.) Är det medlemsbilder som gäller då? Det känns inte riktigt rätt.

[quote=”Nina L

Magnus Branzén wrote:
    Pröva detta nya forum som heter ”Bilder från Tävlingar och Events”: [http://forum.body.se/forumdisplay.php?f=45]

Och ja, inläggen räknas i ”antal inlägg” en person gör ;-)

Tusen tack! Helt perfekt! :) :) :)

Flyttar du dit de befintliga trådarna också? 😮

Går det att öka på maxgränsen för bilder?

Gärna till 200 kb för en bild och att man skall kunna få in 1024×768 (minst)

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.