hur tar man bort

Home Forums BODY Foruminformation hur tar man bort

• This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    cuba wrote:
    om man startar en trod o vill ta bort den for att den blev fel hur gor man do

Ett sätt är att kontakta någon av de tre administratorerna eller någon av moderatorerna på forumet, ett enkelt sätt är att ”rapportera inlägget” genom att trycka på varningstriangeln med utropstecken i nedre vänstra delen av en post, så får man upp ett formulär där meddelandet går till alla ovanstående. Skriv vad som var problemet tydligt, exvis ”Ojdå, det råkade bli helt fel när jag skrev detta inlägg, kan ni vara vänliga och ta bort det.”.

Hur tar man bort sin profil??? Helt alltså.I början kunde jag inte heta snuttan347 av någon anledning men nu gick det igenom , eftersom jag inte ville ha mitt hela riktiga namn här så vill jag nu ta bort den profilen HELT, hur gör jag ;)

snuttan347 wrote:
    Hur tar man bort sin profil??? Helt alltså.I början kunde jag inte heta snuttan347 av någon anledning men nu gick det igenom , eftersom jag inte ville ha mitt hela riktiga namn här så vill jag nu ta bort den profilen HELT, hur gör jag ;)

Vi tre admins kan byta namn på din profil. Säg vad du vill ha för användarnamn.

snuttan347 wrote:

På samma sätt som ovan. Kontakta någon av oss administratorer med PM eller e-post från det kontot du vill ha raderat.

Joachim Bartoll wrote:
    På samma sätt som ovan. Kontakta någon av oss administratorer med PM eller e-post från det kontot du vill ha raderat.

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.