Ni blir fler och fler…

Home Forums BODY Foruminformation Ni blir fler och fler…

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 18 total)
  • Author

Och vi blir äldre och tröttare. Den ekvationen går inte jämnt upp, varför vi har beslutat oss för att värva de hetaste prospekten på träningsforumsmarknaden till moderatorskåren. Förhandlingarna har varit långa och segdragna, och även om vi aldrig går ut med övergångssummor publikt kan jag nämna att en whiskey av rökigare sort fick inkluderas i den enes sign-on-bonus och en aldrig sinande ström av suspekta armband och för stora byxor var en del i den andres incitamentsprogram. Vem som fick vad får ni lista ut själva.

Without further ado:

Jon och Marcus är numera moderatorer. Ni ska fortfarande smöra mest för mig eftersom jag är den snyggaste moderatorn, men ni kan få vara lite snälla mot dem också;)

ps. Om någon mot förmodan inte vet vilka två gynnare jag syftar på är det [http://forum.body.se/member.php?u=4710] och [http://forum.body.se/member.php?u=12536] ds.

Grattis!

Grattis!

Tackar hjärtligast allihopa. Hoppas att jag kan vara till någon nytta och inte bara ta upp plats i polishuset.

Oooh shit! Ännu mer folk som ska hålla koll på oss och våra övertramp. :D

Grattis till er båda!

Gratulerar, bra val!

En Jon Larsson som moderator och en avatartext som jag inte märkte förrän nu känns som en misstänksamt stark korrelation.:D

Shit Marcus är nog min son… F-n en kopia av Zone Capone some 20 years ago…
    IF THATS GOOD OR BAD i REALLY DONT KNOW… LOL!

ZONE

zonecapone wrote:
    Shit Marcus är nog min son… F-n en kopia av Zone Capone some 20 years ago…
    IF THATS GOOD OR BAD i REALLY DONT KNOW… LOL!

ZONE

Du behöver inte oroa dig Zone, dels är jag myndig nu så du slipper betala underhåll och sedan så var den enda orsaken till att min morsa lät min farsa bjuda upp henne att hon trodde att han var grek. :D

Fast du är rätt lik min farsa, till utseendet. Om man subtraherar 20kg och drar ut dig på längden lite grann.

Tyckte nästan jag såg dig Marcus vid Nacka i fredags, eller så var det bara någon som va väldigt lik dig. Ni moderatorer borde nästan ha en speciell moderatorhatt när ni går på stan så man vet var ni är! :D

Härligt med ordning och reda här. För att haka på det där angående hatten har jag ett förslag.

Marcus Syvertsen wrote:
    Du behöver inte oroa dig Zone, dels är jag myndig nu så du slipper betala underhåll och sedan så var den enda orsaken till att min morsa lät min farsa bjuda upp henne att hon trodde att han var grek. :D

Fast du är rätt lik min farsa, till utseendet. Om man subtraherar 20kg och drar ut dig på längden lite grann.

LOL!
    Shiat! You gotta love this kid!

ZONE

Insulinus wrote:
    Tyckte nästan jag såg dig Marcus vid Nacka i fredags, eller så var det bara någon som va väldigt lik dig. Ni moderatorer borde nästan ha en speciell moderatorhatt när ni går på stan så man vet var ni är! :D

Jag bor i Nacka och vistades antagligen där under fredagen. Så det är inte helt omöjligt. :)

Ohh! :) Grattis till er båda! Ni är väl värda det.

Mvh Calle

Ni har jobbat hårt för det :D

Riktigt bra val. Grattis till er båda!

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 18 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.