Home › Forums › BODY Foruminformation › Nya moderatorer på forumet perioden 1/4-30/7
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
2 april, 2010 at 22:59 #505129Anonym anvandareMember
Kom hem för en timme sedan och konstaterade att jag fått moderatorstatus, tackar för förtroendet och hoppas kunna förvalta det väl under tiden som det gäller.
Faktum är att det passar ganska bra då jag inte har någon sommarsemester inplanerad och kommer behålla mina rutiner i vardagen som vanligt under hela perioden.2 april, 2010 at 22:59 #505130Anonym anvandareMemberAlbin wrote:Bra initiativ och val av nya moderatorer, men när jag ser Richard Wagners namn funderar jag på om det ändå inte är ett aprilskämt som inte tillkännagetts än.
Eller har Wagner haft en annan användare tidigare, alternativt är bekant irl med nuvarande moderatorkår?Gillar absolut Wagner, men med 37inlägg varav de flesta jag sett mestadels en uppvisning i svenska språket så kan jag inte låta bli att fundera över om man sett tillräckligt av honom för att sätta in killen som mod.
No offence Hr. Wagner, finner dina poster och också dig trevlig/trevliga skall du veta.
Även jag finner valet av mig (RW) besynnerligt. Vad jag över huvud taget gör på detta forum kanske någon undrat. Men glöm inte att bland allt filosoferande och litteraturpladder har jag ett mångårigt förflutet inom thaiboxning, styrketräning och annat som hör där till. Det har bara inte känts meningsfullt att lägga yttranden i ämnet när det finns en sådan kunskapsbas hos många andra här.
Jag känner mig oerhört smickrad av förtroendeuppdraget, men tror jag att min väg här på forumet måste liknas vid den jag tar mig i det vanliga livet; så tyst och obemärkt som möjligt! Det känns som den minst onda av vägar att gå.
För att förklara allt detta måste nog jag (RW) vända mig till bibeln:
Herrens vägar
äro outgrundliga2 april, 2010 at 23:02 #505131Anonym anvandareMemberRichard Wagner wrote:För att förklara allt detta måste nog jag (RW) vända mig till bibeln:Herrens vägar
äro outgrundligaKlockrent!
Förövrigt är jag blev även jag lite förvånad nu när jag anläde hem och fann mitt användarnamn blåfärgat.
3 april, 2010 at 00:01 #505132Anonym anvandareMemberAprilfools!
Funderade faktiskt på om det stämde en stund nu, men det är väl ganska logiskt att Wagner blev mod och jag som ifrågasatte beslutet. Dvs ett aprilskämt som gått lite långt… (tidsmässigt i alla fall )
4 april, 2010 at 23:34 #505133Anonym anvandareMemberDet här var ju faktiskt helt fantastiskt roligt.
5 april, 2010 at 00:39 #505134Anonym anvandareMemberTycker inte det är det minsta roligt!
Förstår inte vitsen med detta påhittet?
Att folk ska tro att dom har blivit moderatorer…
5 april, 2010 at 09:22 #505135Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Tycker inte det är det minsta roligt!Förstår inte vitsen med detta påhittet?
Att folk ska tro att dom har blivit moderatorer…
Vitsen var väl kontroversiella val, så övriga användare skulle bli upprörda…
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.