warn?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 21 total)
  • Author

Varför har jag en stapel där det står ”warn” och 0% under min avatar? vad jag kan se har ingen annan det?

Det är så att vi ska kunna varna dig om du har varit dum :). Alla har en sådan.

Du har betett dig illa här på forumet…

Nä skämt åsido:) , alla har en sån stapel och antar att det är någon sorts kredit man har att kaxa för. När du är uppe i 100% är du bannad :p .

näh! alla har ju inte en sån, alla andra har ju en triangel, vilket jag också hade förut, men nu har jag alltså en stapel! har jg gjort ngt fel redan eller är det först när det står en siffra som jag blivit varnad?

Milia wrote:
    näh! alla har ju inte en sån, alla andra har ju en triangel, vilket jag också hade förut, men nu har jag alltså en stapel! har jg gjort ngt fel redan eller är det först när det står en siffra som jag blivit varnad?

alla har en sådan, men du kan inte se det.

mhm…puh! blev lite orolig där;)

hur många varningar innan man blir banned 4 ever?

5 st…1 varning = 20%

Ett mycket bra system att man kan bli varnad.

På kolozzeum.com blev jag ip bannad när jag blev anklagad för att anklaga ett visst märke. Kommer alltså inte åt forumet överhuvudtaget mera.

Bland det fjantigaste jag varit med om i min Internet historia, rent skrattretande.

En rejäl varning skulle varit schysstare.

MrSthlm wrote:
    Ett mycket bra system att man kan bli varnad.

På kolozzeum.com blev jag ip bannad när jag blev anklagad för att anklaga ett visst märke. Kommer alltså inte åt forumet överhuvudtaget mera.

Bland det fjantigaste jag varit med om i min Internet historia, rent skrattretande.

En rejäl varning skulle varit schysstare.

Stavfelsnisse, var framme. Jag blev anklagad för att marknadsföra ett visst märke, ingenting annat. Inlägget som jag blev total bannad (ip ban) för på kolozzeum.com var EXAKT det här inlägget jag gjorde:
    [http://forum.body.se/showthread.php?p=58760#post58760]
    Ofantligt löjligt eftersom jag hittat intressant information jag inte visste om. Skit i samma vilket jäkla märke det var.

MrSthlm wrote:
    Ofantligt löjligt eftersom jag hittat intressant information jag inte visste om. Skit i samma vilket jäkla märke det var.

Det bör ha att göra med att du länkade till en konkurrerande webbshop. Det är nog en av Kolozzeums viktigaste regler.

Nina Lätt wrote:
    Det bör ha att göra med att du länkade till en konkurrerande webbshop. Det är nog en av Kolozzeums viktigaste regler.

Jag vidhåller med bestämdhet att en permanent ip ban var fruktansvärt löjligt med tanke på mitt inläggs innehåll. Dessutom mailade jag honom och bad om ursäkt flera gånger.

Jag har 14 års erfarenhet från internet och olika forum, jag har aldrig varit med om något liknande.

Den som verkligen läser mitt inlägg såg att jag använde sajten i fråga som en källhänvisning och att mitt syfte inte var någon marknadsföring. Inte ens säker på att det var tills själva webshopen jag länkade, i så fall var jag omedveten om detta. Jag syftade på hemsidans FAQ sektion.

Min poäng är bara att en ip ban var extremt överdrivet.

Skulle inte förvåna mig om jag blir bannad härifrån också nu? ;-) Vi får väl se.

Hur som helst, det här systemet som body.se har med ”Warn” är ett schysst och bra system!

MrSthlm wrote:
    Skulle inte förvåna mig om jag blir bannad härifrån också nu? ;-) Vi får väl se.

Haha, vad är det här för konspirationsteorier? :D

Nina Lätt wrote:
    Haha, vad är det här för konspirationsteorier? :D

Inte vet jag, kanske är han eller hon admin här också? ;-)

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 21 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.