Home › Forums › BODY Foruminformation › warn?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
18 mars, 2006 at 20:07 #1027978Anonym anvandareMember
MrSthlm – du gjorde det ju inte bara en gång, eller hur?
Du lyckades ju med konststycket att posta samma inlägg 2ggr, trots varning däremellan. :up:På det så hade du skrivit 4 inlägg, varav BSN omnämns i alla 4, i mer eller mindre säljande ordalag.
19 mars, 2006 at 01:31 #1027979Anonym anvandareMemberpez wrote:MrSthlm – du gjorde det ju inte bara en gång, eller hur?
Du lyckades ju med konststycket att posta samma inlägg 2ggr, trots varning däremellan. :up:På det så hade du skrivit 4 inlägg, varav BSN omnämns i alla 4, i mer eller mindre säljande ordalag.
Jaja, tror att majoriteten som verkligen LÄSTE mitt meddelande såg att jag inte var ute efter att sälja BSN. För h-vete, jag hade hittat en grej jag var förvånad över! Dvs att om man tar för mycket glutamin (mer än 10 gram) efter att ha tagit ett NO preparat så tar det ut effekten av NO preparatet. Jag visste inte om detta och ville diskutera/berätta det för andra.
Ja, jag lade in meddelandet på nytt. Varför? Jo, jag blev så snopen först att meddelandet togs bort. Eftersom det gick blixtsnabbt så trodde jag att det AUTOMATISKT togs bort av forum systemet (inte av en människa). Trodde att det automatiskt togs bort eftersom jag i källhänvisningen haft en url. Detta var anledningen att jag lade in mitt meddelande gång på gång efter att försökt redigera lite mer varje gång. Dvs, innan jag fattade att det fanns en blixtsnabb manuell administrator som blev urförbannad.
Om redan mina tidigare meddelanden (alltså, inte det som handlade om NO) orskat irritation så var det varje fall inget jag fått reda på själv. Det var jag lyckligt ovetande om.
Hur som helst, jag föredrar nog ett mer öppet forum som detta då man varje fall får nämna en produkt/företagsnamn i sina diskussioner. Jag fattar inte varför Kolozzeum har fler användare och ett mer aktivt forum än det här.
Det överträffar alla mina vildaste fantasier med tanke på hur hårt hållna som forum medlemmarna måste vara. Jag menar, det är ju MYCKET strängare regler där än här.
19 mars, 2006 at 02:12 #1027980Anonym anvandareMemberHehe Kolozzeums eventuella ban-regler får du nog diskutera där, även om ett par moderatorer finns här också. Vi är också ganska jävliga dock, även fast vi inte är en webbshop;)
19 mars, 2006 at 02:20 #1027981Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Hehe Kolozzeums eventuella ban-regler får du nog diskutera där, även om ett par moderatorer finns här också. Vi är också ganska jävliga dock, även fast vi inte är en webbshop;)It’s a deal.
Även om det blir svårt eftersom jag är ip bannad där *skratt*.
19 mars, 2006 at 23:19 #1027982Anonym anvandareMemberMrSthlm wrote:It’s a deal.Även om det blir svårt eftersom jag är ip bannad där *skratt*.
Mm.. *fniss*
ps. läsa reglerna är inget du fått för dig att göra under dina 14 år på ”internet” och diskussionsforum? Jaja, jag tror att majoriteten av alla som verkligen LÄST reglerna på Kollo vet att man får diskutera ”produkt/företagsnamn” in absurdum om man nu känner för det.
/fascistoida fez
20 mars, 2006 at 10:14 #1027983Anonym anvandareMemberMrSthlm wrote:Det överträffar alla mina vildaste fantasier med tanke på hur hårt hållna som forum medlemmarna måste vara. Jag menar, det är ju MYCKET strängare regler där än här.Det enda som man är hårdare på är länkar till webbshoppar.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.