Home › Forums › BODY Magazine › Ang Repetionssystemet i BODY 8/10!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
12 augusti, 2010 at 13:20 #55600Anonym anvandareMember12 augusti, 2010 at 13:20 #192526Anonym anvandareMember
Hej, jag har länge varit ifrån träningen pga av skador och dylikt, nu när jag skulle dra igång igen började spekulationerna om vilket upplägg jag ska använda. Då droppar ett av dem bästa numren av BODY ner i lådan. Jag fasnade direkt för ”Periodsystemet” (Sid. 71-77).
Nu undrar jag bara ungefär hur länge jag ska köra med Period 1 och 3 ? Kan hända att jag är lite trög men jag läste igenom 2 gånger och fick inget riktigt grepp om hur länge jag ska köra dessa perioder ?
Tack för all hjälp
/Magg0t12 augusti, 2010 at 14:01 #192527Anonym anvandareMemberStod under rubriken ”Alla goda ting är tre”;
”[…] och varje period är lämplig att fortskrida upp till 6-8 veckor beroende på egna förutsättningar och omständigheter.”
mvh
12 augusti, 2010 at 15:07 #192528Anonym anvandareMemberÄr detta artikeln av Graneheim?
12 augusti, 2010 at 18:39 #192529Anonym anvandareMemberAllan wrote:Är detta artikeln av Graneheim?Jepp, Granis: [https://www.body.se/content/tidningen/issue_visa.asp?ID=114]
Quote:70. Träning för resultat: Allt du behöver veta för att ökaOm du kombinerar en minutiöst analyserande kroppsbyggarhjärna med en ständigt vässad penna har du Anders Graneheim. När vi släppte lös Granis tyglar vid tangentbordet blev resultat en av de mest omfattande och potenta träningsartiklarna i tidningens historia. Luta dig tillbaka, läs och lär!
12 augusti, 2010 at 18:56 #192530Anonym anvandareMemberstenis wrote:Stod under rubriken ”Alla goda ting är tre”;”[…] och varje period är lämplig att fortskrida upp till 6-8 veckor beroende på egna förutsättningar och omständigheter.”
mvh
De missade jag helt att de stod, ursäktar min klumpighet och tackar för bra svar tyckte de va lite skumt att han missade den detaljen men de va ju mitt fel
8 september, 2010 at 09:51 #192531Anonym anvandareMemberEn kanske dum fråga…MEN
När det står ”Hacklift i maxset, smal fotställning + bred fotställning”
4×7 + 7 texSka man då köra 4×7 med smal fotställning och sen 4×7 med bred eller? och i maxset?
21 oktober, 2010 at 11:17 #192532Anonym anvandareMemberhuale768 wrote:och varje period är lämplig att fortskrida upp till 6-8 veckor beroende på egna förutsättningar och omständigheter.”Om du kombinerar en minutiöst analyserande kroppsbyggarhjärna med en ständigt vässad penna har du Anders Graneheim. När vi släppte lös Granis tyglar vid tangentbordet blev resultat en av de mest omfattande och potenta träningsartiklarna i tidningens historia. Luta dig tillbaka, läs och lär!haha OJ!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.