Artikel om Algtillskott önskas.

Home Forums BODY Magazine Artikel om Algtillskott önskas.

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 29 total)
  • Author

Jag äter då och då alger och tycker det är mycket gott, med sin naturliga sälta. Alger skall också kunna avgifta kroppen på tungmetaller. Enligt Alg-Börje en av pionjärerna på algtillskott så skall de ha en anabol effekt och han har många kroppsbyggare som kunder. Alger innehåller dessutom omega 3 fettsyror och rätt så mycket magnesium. Kanske vore nåt för Mowi att skriva om.

Vem är alg-Börje? Bedriver han någon form utav forskning eller är han bara en pseudovetenskapsförespråkare i mängden.

Alg-börje finns i Valbo utanför Gävle och är väldigt känd i Sverige för sina alger.
    Jag anlitar honom till mig själv och till mina hästar då jag tycker jag får positiva resultat av algerna…

jag äter också algtabletter. håller mig frisk när ja käkar dom, mycke bra tycker jag! rekomenderar dom!

alg-börje :buttrock:

YTS wrote:
    Jag äter då och då alger och tycker det är mycket gott, med sin naturliga sälta. Alger skall också kunna avgifta kroppen på tungmetaller. Enligt Alg-Börje en av pionjärerna på algtillskott så skall de ha en anabol effekt och han har många kroppsbyggare som kunder. Alger innehåller dessutom omega 3 fettsyror och rätt så mycket magnesium. Kanske vore nåt för Mowi att skriva om.

Hörde att colemans hemlighet till massa är just alger men jag vet inte, kan det verkligen vara så anabolt?

Hardstyle wrote:
    Hörde att colemans hemlighet till massa är just alger men jag vet inte, kan det verkligen vara så anabolt?

Colemans hemlighet till massa är ju givetvis steroider, därefter groteska mängder kosttillskott och mat.

DavidN wrote:
    Colemans hemlighet till massa är ju givetvis steroider, därefter groteska mängder kosttillskott och mat.

VA!!? 8) :emo-thumb

Hardstyle wrote:

absolut inte

DavidN wrote:
    absolut inte

Lol?

Ogge wrote:
    Lol?

Vad menar du Ogge-man?
    Jag är inte med.

Jag fick inte skriva vad som gjort Coleman så stor så jag får istället råneka till dumheten att alger skulle vara bakomliggande till dennes framgång.

Appropå denna Alg-Börje, så vore det en god idé för denna herrn att ha lite informationsmaterial eller länkar till källor som har något vettigt upplägg.

DavidN wrote:
    Vad menar du Ogge-man?
    Jag är inte med.

Jag fick inte skriva vad som gjort Coleman så stor så jag får istället råneka till dumheten att alger skulle vara bakomliggande till dennes framgång.

Appropå denna Alg-Börje, så vore det en god idé för denna herrn att ha lite informationsmaterial eller länkar till källor som har något vettigt upplägg.

Jag var rätt säker på Hardstyles ironi lyste starkare än polstjärnan, men jag misstog mig. ;)

Jag är inte övertygad :B men så är det kanske.
    Jaja, jag vill se nån plocka fram nåt som säger en enda ste vettig sak om alger :P

Ogge wrote:
    Jag var rätt säker på Hardstyles ironi lyste starkare än polstjärnan

jag med broder jag med, kan nästan till och med sträcka mig till solen i detta fall :D

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 29 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.