Home › Forums › BODY Magazine › bara armar ?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
25 april, 2006 at 23:14 #92202Anonym anvandareMember25 april, 2006 at 23:14 #1006776Anonym anvandareMember
Hej där!
Jag undrar en liten sak här dom senaste 5 nummren ja har köpt av body magazine så tycker jag att varje nummer handlar om större armar ,stora armar ,starka armar :S är det kanske bara jag som tycker de eller andra också ? skulle vilja önska mej lite mer mage och rygg..Mvh Seno:up:
26 april, 2006 at 14:10 #1006777Anonym anvandareMemberTänkte precis samma sak – armar nu igen?
Har någon komplex för små armar?26 april, 2006 at 15:16 #1006778Anonym anvandareMemberSeno wrote:Hej där!
Jag undrar en liten sak här dom senaste 5 nummren ja har köpt av body magazine så tycker jag att varje nummer handlar om större armar ,stora armar ,starka armar :S är det kanske bara jag som tycker de eller andra också ? skulle vilja önska mej lite mer mage och rygg..Mvh Seno:up:
Det är nog ingen hemlighet att de flesta av våra läsare allra mest innerligt önskar sig A: större armar, B: större bröstmuskler. Våra fem senaste utgåvor har haft följande träningsinnehåll:
Januari: Blandat, armar, axlar, axlar
Februari: Fitness (blandat, blandat, blandat, ben, mage, vader)
Mars: Axlar, blandat, blandat, armar
April: Blandat, ben, ben, blandat, armar
Maj: Armar, axlar, blandat, armarÄven om armreportagen av anledningar ovan naturligtvis dominerar, så är innehållet som synes aningen mer nyanserat.
Men mera ryggträning är på G. Har flera grymma knäck som bara ligger och väntar på att få explodera. Inte minst ett jag plåtade så sent som igår…
mvh
Alex
26 april, 2006 at 15:20 #1006779Anonym anvandareMemberSchysst! Ser fram emot ett grymt reportage!
26 april, 2006 at 22:08 #1006780Anonym anvandareMemberAlex Danielsson wrote:Det är nog ingen hemlighet att de flesta av våra läsare allra mest innerligt önskar sig A: större armar, B: större bröstmuskler. Våra fem senaste utgåvor har haft följande träningsinnehåll:Januari: Blandat, armar, axlar, axlar
Februari: Fitness (blandat, blandat, blandat, ben, mage, vader)
Mars: Axlar, blandat, blandat, armar
April: Blandat, ben, ben, blandat, armar
Maj: Armar, axlar, blandat, armarÄven om armreportagen av anledningar ovan naturligtvis dominerar, så är innehållet som synes aningen mer nyanserat.
Men mera ryggträning är på G. Har flera grymma knäck som bara ligger och väntar på att få explodera. Inte minst ett jag plåtade så sent som igår…
mvh
Alex
Ser fram emot det ska bli ett nöje att läsa då tack så mkt
8 juni, 2006 at 19:10 #1006781Anonym anvandareMemberSeno wrote:Hej där!
Skulle villja läsa en artikel om mentalstyrka. Vi som tränat ett tag kanske märkt att motivationen kanske inte alltid är på topp. Finns det något sätt att överbrygga detta? Målsättningsmetodik hade också varit intressant läsning.
8 juni, 2006 at 19:10 #1006782Anonym anvandareMemberSeno wrote:Hej där!
Skulle villja läsa en artikel om mentalstyrka. Vi som tränat ett tag kanske märkt att motivationen kanske inte alltid är på topp. Finns det något sätt att överbrygga detta? Målsättningsmetodik hade också varit intressant läsning.
8 juni, 2006 at 19:10 #1006783Anonym anvandareMemberSeno wrote:Hej där!
8 juni, 2006 at 19:16 #1006784Anonym anvandareMemberMartinS wrote:Skulle villja läsa en artikel om mentalstyrka. Vi som tränat ett tag kanske märkt att motivationen kanske inte alltid är på topp. Finns det något sätt att överbrygga detta? Målsättningsmetodik hade också varit intressant läsning.Köp en lott. Köp därefter nästa nummer av BODY…
mvh
Alex
10 juni, 2006 at 21:52 #1006785Anonym anvandareMemberÄh vadå, sommartider = armar prio?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.