Home › Forums › BODY Magazine › Besviken på februarinummret! (nr 262)
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
23 januari, 2006 at 20:02 #94260Anonym anvandareMember23 januari, 2006 at 20:02 #1032917Anonym anvandareMember
Asså, varför måste ett HELT nummer handla om fitness!?!
Jag blir förbannad när jag äntligen har fått en nytt nummer och då handlar det i stort sett bara om fitness, asså vad är det frågan om?
Visst många verkar vara intresserade av den för mig helt ointressanta tävlingsformen fitness, men så mycket av ett helt nummer. Varför? Att det förekommer fitness i tidningen det säger jag inget om, men så mycket i samma nummer då går det för långt.
Sen när jag kommer fram till reportaget om SSM, då blir jag ännu mer irriterad. Några stora bilder och lite text, det är allt. Det är ju ändå sm vi talar om, det kunde väl ha fått lite mer utrymme tycker jag.
23 januari, 2006 at 21:02 #1032918Anonym anvandareMemberpumpiron wrote:Asså, varför måste ett HELT nummer handla om fitness!?!Jag blir förbannad när jag äntligen har fått en nytt nummer och då handlar det i stort sett bara om fitness, asså vad är det frågan om?
Visst många verkar vara intresserade av den för mig helt ointressanta tävlingsformen fitness, men så mycket av ett helt nummer. Varför? Att det förekommer fitness i tidningen det säger jag inget om, men så mycket i samma nummer då går det för långt.
Sen när jag kommer fram till reportaget om SSM, då blir jag ännu mer irriterad. Några stora bilder och lite text, det är allt. Det är ju ändå sm vi talar om, det kunde väl ha fått lite mer utrymme tycker jag.
Som du mycket väl nämner själv så är väldigt många av våra läsare intresserade av fitness. Inte minst de nytillkomna. Därför vill vi denna gång helt dedikera profilreportagen till att handla om fitness.
Men du kan vara lugn. Redan i nästa nummer är vi tillbaka med en supertung byggarutgåva igen.
När det gäller SSM så är det defacto en tävlingsform som gör sig bäst live, eller i vart fall med rörliga bilder. Det är en med andra ord inte lika visuell sport som byggning eller fitness. Därav det, enligt dig, begränsade utrymmet i tidningen.
Du hittar fö mer från SSM på den medföljande DVD:n – då med både bild och ljud.
mvh
Alex
23 januari, 2006 at 21:30 #1032919Anonym anvandareMemberTack för det snabba svaret!!!
Jag tycker det är roligt när jag som prenumerant kan framföra mina åsikter och så snabbt få svar, det är seriöst.
Tack Alex!!!
23 januari, 2006 at 21:58 #1032920Anonym anvandareMemberpumpiron wrote:Tack för det snabba svaret!!!Jag tycker det är roligt när jag som prenumerant kan framföra mina åsikter och så snabbt få svar, det är seriöst.
Tack Alex!!!
Tack själv!
Hör gärna av dig med synpunkter på nästa utgåva också, OK?
mvh
Alex
24 januari, 2006 at 10:04 #1032921Anonym anvandareMemberVisst håller jag med trådstartaren om att det är tråkigt med för mycket Fitness, men när det rör sig om ett nummer och jag förstår syftet med det är det ok.
Kan man få fler människor att upptäcka BODY är det positivt för alla i denna branch, du enligrt mig BODY är det organ som är mest positivt för byggninge framtid just nu.24 januari, 2006 at 15:00 #1032922Anonym anvandareMemberJag tyckte det var toppen :emo-thumb
24 januari, 2006 at 15:09 #1032923Anonym anvandareMemberJag undrar vart månadens artikel av Chris tagit vägen?
24 januari, 2006 at 16:05 #1032924Anonym anvandareMemberJag måste bara få säga att framsidan var helt suverän!! :emo-thumb
Kanske inte så svårt att misslyckas med personen i fråga men ändå!!24 januari, 2006 at 16:07 #1032925Anonym anvandareMemberAlex Danielsson wrote:Men du kan vara lugn. Redan i nästa nummer är vi tillbaka med en supertung byggarutgåva igen.Skönt att höra! Detta nr var verkligen ingen favorit men + för dvd:n iaf :up:
24 januari, 2006 at 17:26 #1032926Anonym anvandareMemberAlex N wrote:Jag undrar vart m24 januari, 2006 at 17:42 #1032927Anonym anvandareMemberAlex Danielsson wrote:Fick inte riktigt plats denna g24 januari, 2006 at 17:44 #1032928Anonym anvandareMemberdå kanske man ska springa iväg å köpa BODY då.
24 januari, 2006 at 19:28 #1032929Anonym anvandareMemberAlex Danielsson wrote:Tack själv!Hör gärna av dig med synpunkter på nästa utgåva också, OK?
mvh
Alex
Jag kommer framföra mina åsikter framöver oxå, det kan du lite på!!!
Jag blev glad när jag läste att ni skulle ha en artikelserie om ”gamla” profiler, väldigt kul att se vad tex Uffe gör nu för tiden. Jag skulle gärna läsa om ”gamla” utländska profiler oxå. Tex Ken Waller, Franco, Lou, Brian Buchanon mfl. Vad gör de nu? Varför slutade de tävla? Ja, allt man kan tänka sig.
Sen har jag en fråga: Kostar det mycket för Body att ha med en DVD i ett numer så här?
Det var ett väldigt bra initiativ tycker jag. Det skulle var kul med fler DVD:er, om det är möjligt.
24 januari, 2006 at 21:43 #1032930Anonym anvandareMemberMycket bra initiativ att ni hade en stor ”fitnessspecial” i senaste utg
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.