Home › Forums › BODY Magazine › Besviken på februarinummret! (nr 262)
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
24 januari, 2006 at 23:18 #1032931Anonym anvandareMemberChrister Hammerin wrote:… för att sedan komma med en tung byggarspecial i nästkommande månad.
Återstår ju att se, blir väll ingen dvd med mkt från byggningen i nästa nummer……
Tyckte själv fitness-dvd´n var en bra sak i detta nummer men innehållet gav mig inte mkt. Alldeles för lite från byggningen samt alldeles för mkt tjat om kosttillskott o skit ( för länge), Skriv om de i tidningen eller…… brukar de inte stå rätt mkt om det?
Iden var god iaf, Body kommer jag fortsätta köpa bara de står minst1 sida om BodybuildingMvh Daniel
24 januari, 2006 at 23:19 #1032932Anonym anvandareMemberjag undrar om ni kommer ha n
25 januari, 2006 at 00:09 #1032933Anonym anvandareMemberthisell wrote:jag undrar om ni kommer ha nån artikel om lars carlsson 1:a i -87,5 kg ff-05…Japp, kommer framöver. Har plåtat ett ryggpass med honom. Trevlig kille.
mvh
/A
25 januari, 2006 at 01:14 #1032934Anonym anvandareMemberJag hade helt och hållet glömt bort att det var dags för BODY att komma
så när jag sprang förbi tidningsstället så stod den bara där -och med DVD’n !!Så nu har man sett filmen samt läst igenom tidningen.
DVD’n höllt en hög kvallite på bild och ljud och menyn var
lättnavigerad. Även filmningen var bra vniklar !Tidningen innehöllt kanske lite väl mycket Fitness men
kul att olika nummer betonar olika saker.Helhetsintrycker är : :emo-thumb
25 januari, 2006 at 08:41 #1032935Anonym anvandareMemberAlex Danielsson wrote:Japp, kommer framöver. Har plåtat ett ryggpass med honom. Trevlig kille.mvh
/A
Okej, trevligt. Ja, hans rygg tavla är juh kanon. Hans ben pass är bra också, var helt död när jag träna med honom, fast det var för 1 och ½ år sedan, hehe. Mycket trevlig.
Tack för ett bra nummer till. Gillade det mycket, fast längtar mer efter nästa, med intervjun med Henrik Jansson.
Dvd:n var väldigt bra, men på bonus matrialen på lucian kunde ni filma lite närmare på jnr -70. Var så långt ifrån. Roligare att se detaljerna mer och se vad man vill tävla mot senare25 januari, 2006 at 09:41 #1032936Anonym anvandareMemberDaniel Gustavsson wrote:Återstår ju att se, blir väll ingen dvd med mkt från byggningen i nästa nummer……
Tyckte själv fitness-dvd´n var en bra sak i detta nummer men innehållet gav mig inte mkt. Alldeles för lite från byggningen samt alldeles för mkt tjat om kosttillskott o skit ( för länge)Fitness-DVD?
DVD´n jag fick täcker hela arrangemanget!
25 januari, 2006 at 09:55 #1032937Anonym anvandareMemberDaniel Gustavsson wrote:Återstår ju att se, blir väll ingen dvd med mkt från byggningen i nästa nummer……Nej, kanske inte redan i nästa nummer. Men planerna är att bjuda på flera smaskiga byggarkarameller av denna sort framöver.
Daniel Gustavsson wrote:Iden var god iaf, Body kommer jag fortsätta köpa bara de står minst1 sida om BodybuildingDu behöver inte vara orolig, min vän. Vi är främst en bodybuildingtidning, och kommer så förbli.:bb2:
mvh
Alex
25 januari, 2006 at 09:59 #1032938Anonym anvandareMemberLinda Berg wrote:Jag m25 januari, 2006 at 10:05 #1032939Anonym anvandareMemberJag var mkt nöjd med senaste numret , Njöt verkligen av dvd’n eftersom jag missade mässan.
Jag saknar dock lite repotage om olika fitness par , hur deras vardag ser ut och sånt. Mats o linda , cissi o Roddy, fever o åsa, Petra o PA ,
Sedan Skulle det inte vara fel att ha Linda på framsidan oxå.
Mkt snygga bilder på cissi !!!
Sedan månadens gluteus, killar har också otroligt snygga asses 😮 så de bör också va med i tidningen.
Annars är jag mkt nöjd
25 januari, 2006 at 16:32 #1032940Anonym anvandareMemberAlex Danielsson wrote:Nej, kanske inte redan i nästa nummer. Men planerna är att bjuda på flera smaskiga byggarkarameller av denna sort framöver.Du behöver inte vara orolig, min vän. Vi är främst en bodybuildingtidning, och kommer så förbli.:bb2:
mvh
Alex
Hej Alex!hopps allt är bra med dig.en reportag om Ronnie Coleman tack.mvh Pierre
25 januari, 2006 at 18:10 #1032941Anonym anvandareMemberpumpiron wrote:Asså, varför måste ett HELT nummer handla om fitness!?!Jag blir förbannad när jag äntligen har fått en nytt nummer och då handlar det i stort sett bara om fitness, asså vad är det frågan om?
Visst många verkar vara intresserade av den för mig helt ointressanta tävlingsformen fitness, men så mycket av ett helt nummer. Varför? Att det förekommer fitness i tidningen det säger jag inget om, men så mycket i samma nummer då går det för långt.
Sen när jag kommer fram till reportaget om SSM, då blir jag ännu mer irriterad. Några stora bilder och lite text, det är allt. Det är ju ändå sm vi talar om, det kunde väl ha fått lite mer utrymme tycker jag.
Vilket nummer babblar du om????
25 januari, 2006 at 19:04 #1032942Anonym anvandareMemberMRBIG wrote:Vilket nummer babblar du om????Ja, jag ”babblar” inte om nummer 8 eller nummer 9, utan om det senaste numret av Body, förstår du nu, eller måste jag vara ännu tydligare?
25 januari, 2006 at 19:16 #1032943Anonym anvandareMemberMats E. wrote:Fitness-DVD?DVD´n jag fick täcker hela arrangemanget!
gammal inspelning på dig själv eller?…..
25 januari, 2006 at 19:24 #1032944Anonym anvandareMemberAlex Danielsson wrote:Nej, kanske inte redan i nästa nummer. Men planerna är att bjuda på flera smaskiga byggarkarameller av denna sort framöver.Du behöver inte vara orolig, min vän. Vi är främst en bodybuildingtidning, och kommer så förbli.:bb2:
mvh
Alex
Yes Alex, jo jag hoppas som många andra att Bodybuilding o Kraftsport fortf är en brinnande låga hos er (lever kvar (BK). Tidningen tyckte jag var bra som kom ut nyligen. Man kan inte kräva för mkt. Alla vill ju ha en bit av kakan och det är såklart helt naturligt. Tyckte ni lyckades bra med det i detta nr.
Ser även fram reportaget om Lars Carlsson, vän o tillika gympolare som han är. :worship:
Mvh Daniel
25 januari, 2006 at 20:35 #1032945Anonym anvandareMemberTyckte också att det här numret inte var mkt att rusa till direkt, faktiskt om jag ska vara ärlig bortkastade pengar för min del. Men för dom som är intresserade av fitness är det säkert ett inspirerande nummer! Jag tycker att Body i övrigt är en jäckligt bra tidning och har ett ex antal nummer i hyllan
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.