Besviken på februarinummret! (nr 262)

Home Forums BODY Magazine Besviken på februarinummret! (nr 262)

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 111 total)
  • Author
    Daniel Gustavsson wrote:
    gammal inspelning på dig själv eller?…..

Var ju med en del på byggarna samt expot samt strongmans…

jag tycker att det var på tiden att det var mycket fitness i detta nummer, som tävlande vet jag att fitness är mycket större än byggning och att det är många med mej som tycker att det har varit för lite fitness i body, så tack för att ni hade mycket denna gång som jag har sagt så är det ju fitnessen överlägsen byggningen i antal deltagare på tävling så jag tycker att det skulle vara mer fitness i alla nummer:nerd-tb:

nicke wrote:
    Var ju med en del på byggarna samt expot samt strongmans…

Exakt, det är bara Daniel som är dryg.

Jag tror man e lite bortskämd nuförtiden….så fort det kommer ett nr med betoning på fitness så börjar ngra gnälla…learn to live with it, ett nr e väl inte hela världen? Även om jag sjlv inte e så mkt för fitness e det skönt med omväxling ibland…

Alex: Kommer ni fortsätta göra DVDs från Lucia i fortsättningen?
    PS! Du såg lite småskraj ut för kameran i början av DVDn…..;)

Melin wrote:
    Alex: Kommer ni forts
    Alex Danielsson wrote:
    Det är inte bestämt ännu, men rätt troligt är det…

Go Go Go !!!

Gör fler DVD’s framöver, kändes som ett helt nytt koncept
    som kommer att locka fler läsare !

Mats E. wrote:
    Exakt, det
    Pierre Chamoun wrote:
    Hej Alex!hopps allt är bra med dig.en reportag om Ronnie Coleman tack.mvh Pierre

Howdy Pierre!

Reportage om Ronnie Coleman kommer.

mvh

Alex

Daniel, du e rätt lik Kevin Costner på din avatar…:D:D:D:D

Daniel Gustavsson wrote:
    Allvarlig påstående om att jag är dryg? Tål du inte ironi eller? Ska du hålla på o :fun: fjolla dig så ta de via PM o förstör inte tråden.

Vem har påstått att jag är allvarlig i mitt svar?? Du har dock ofta kommit med liknande kommentarer om inlägg jag gjort, speciellt på Exhale. Vad det beror på det vet bara du. :nerd-tb:

Åter till ämnet- detta numret är ett utav de bästa på länge. På många sätt. Layouten, infot, artiklarna. Det var klass på tidningen denna gång… 20 sidor (nu överdriver jag kanske) reklam i början av tidningen är alltid lite tråkigt, men om vi ska få behålla åtminstone LuciaPokalen så är det väl ett måste för att håva in lite stålar.

Men det enda som verkligen frångade min uppmärksamhet är Alex’s rättframma ”kärleksbrev” till SKKF. Jag håller med dig om att BODY verkligen gjort sitt bästa för att hålla förbundet nöjda och glada, men det som hänt var ju väntat, så om du inte hade skrivit ledaren som du gjorde så skulle jag ha börjat undra…

Nu kommer jag att avvika ordentligt från ämnet själv, men jag vill veta om det är möjligt att kontakta IFBB med en rapport om vad som försiggår i Sverige, med krav på rejäla reformer??
    Jag skulle t.ex. gärna vilja se danska eller tyska domare döma våra tävlingar tills vi går med på att dömas av de vi har idag.

”Helt fel”….eller håller någon med?

SportC wrote:
    Jag skulle t.ex. gärna vilja se danska eller tyska domare döma våra tävlingar tills vi går med på att dömas av de vi har idag.

”Helt fel”….eller håller någon med?

Vad är felet med dom svenska domarna?

Jorgen wrote:
    Vad är felet med dom svenska domarna?

Inget ”fel” på de svenska, men lite variation kanske inte skulle skada. Det kanske skulle vara ett smart drag för att visa god vilja om man tar in domare som är 100% opartiska. Till exempel….

SportC wrote:
    Inget ”fel” på de svenska, men lite variation kanske inte skulle skada. Det kanske skulle vara ett smart drag för att visa god vilja om man tar in domare som är 100% opartiska. Till exempel….

Så du menar att dom svenska domarna inte är opartiska?

Jorgen wrote:
    S
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 111 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.