Besviken på februarinummret! (nr 262)

Home Forums BODY Magazine Besviken på februarinummret! (nr 262)

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 111 total)
  • Author
    KRAMPUS wrote:
    Mycket bra nummer!
    Välskriven och giftig ledare.
    Kul med utökat presspytt.
    Otroligt välskriven och informativ artikell av Carina om fitness.
    Mycket välproducerad och underhållande DVD.
    Ett DC-Reportage som höll Pulitzer price klass… Minst.. Kanske 2!

:)

Jag är böjd att säga 3!

Puss!

/A

KRAMPUS wrote:
    Ett DC-Reportage som höll Pulitzer price klass… Minst.. Kanske 2!

:)

Det bästa som jag har läst någonsin. :D

Ffa var det kul att det blev något från DC i år. Att det sen var riktigt bra gjorde det hela ännu bättre. :up:

Ett bra initiativ att skapa en DVD från FF och jag hoppas att det blir ett återkommande inslag i framtida nummer. :emo-thumb

Jag tycker även att det är kul att ni har fler fitnessreportage. Det är alltid roligt med variation i reportagen (även om jag föredrar att läsa om bodybuildning).

Kommer det att komma något reportage om Åsa Hällstorp? En fantastisk tjej som jag tror att fler än mig vill läsa mer om.:worship:

Gnäll nu inte på tidningen eller dvd,n. Var glada åt dom som var med i stället.
    Jorden är rund. Det blir snart eran tur……………

Jag tycker nya numret var kanon :emo-thumb :D

Alex Danielsson wrote:
    Eftersom det känns lite som att jag har dragit igång denna diskussion med min ledare, så vill jag gärna klargöra ett par saker.

För det första så riktar sig min uttryckta aversion mot SKKF:s ordförande Wiklund, och inte mot några domare.

Tvärtom så högaktar jag alla de blårockar som i fotledet handgripligen gör att vår hobby kan fungera som idrott. Dessutom tycker jag att det är riktigt roligt att vid varje tävling (fram tills nu ca 5-6 per år) få träffa alla domarna igen (som pressrepresentant har man nästan alltid platser precis bakom domarna), det känns nästan som att komma hem till familjen igen.

Att det sker individuella feldomslut måste man acceptera. Det handlar alltid om subjektivt tyckande, och skulle alla domare tycka exakt lika så skulle det ju räcka med en domare.

När det gäller Wiklund så är min uppfattning att han är en katastrof för sporten, för alla atleter och faktiskt för hela branschen. Wiklunds upprepade felbeslut är ju det som ligger bakom att faktum att förbundet gör allt annat än bra resultat, och att det i dag dras med stora skulder. Och som ansvarig så borde alla medlemmar ställa större krav på förbundets maktutövning. Men han får förnyat förtroende varje år.

Det är också min uppfattning att det behöver komma in nytt, friskt blod i styrelsen. Bara då kan denna fleråriga negativa trend brytas.

mvh

Alex

AMEN!

Är också jävligt missnöjd .men jag får vel skylla mig skälv som köpte blaskan 😮 Det stog ju faktist att det var en Prishöjd fittnes utgåva 👿

Eddie The Monster wrote:
    Gnäll nu inte på tidningen eller dvd,n. Var glada åt dom som var med i stället.
    Jorden är rund. Det blir snart eran tur……………

:up: :worship:

Mogan wrote:
    Är också jävligt missnöjd .men jag får vel skylla mig skälv som köpte blaskan 😮 Det stog ju faktist att det var en Prishöjd fittnes utgåva 👿

Kan man få fråga över specifikt VAD du är missnöjd med?

mvh

Alex

Alex Danielsson wrote:
    Kan man få fråga över specifikt VAD du är missnöjd med?

mvh

Alex

Vill jag ha en Fittnes tidning så köper jag det .Vilket jag i och för sig gjorde av misstag:o Men tjejjen vart ju ganska glad då hon fick tidningen:)

Ok jag kan förklara mig så här, jag gick förbi tidningsaffären och såg att en ny Body hadde kommit . Vart skitglad och köpte den :) När jag kom hem och insåg att det var en fittnesblaska och inte den ”vanliga” Body jag släpat hem vart jag besviken . Jag har bläddrat igenom den och visst fanns det saker som var intresanta att läsa . men inte var den i närheten så bra som ordinarie Body . Body som för övrigt har blivit skitbra sista åren tycker jag.

Mogan wrote:
    Vill jag ha en Fittnes tidning så köper jag det .Vilket jag i och för sig gjorde av misstag:o Men tjejjen vart ju ganska glad då hon fick tidningen:)

Ok jag kan förklara mig så här, jag gick förbi tidningsaffären och såg att en ny Body hadde kommit . Vart skitglad och köpte den :) När jag kom hem och insåg att det var en fittnesblaska och inte den ”vanliga” Body jag släpat hem vart jag besviken . Jag har bläddrat igenom den och visst fanns det saker som var intresanta att läsa . men inte var den i närheten så bra som ordinarie Body . Body som för övrigt har blivit skitbra sista åren tycker jag.

OK. Hoppas du blir gladare över nästa nummer då.

mvh

Alex

Blev som rubriken är på denna tråd besviken på Nya numret av Body el kanske inte tidningen så men för DVD som följde med.

Visst den var bra men dom glömde ju helt bort tungviktarna vilket var väldigt tråkigt. Dom kunde ju ha slängt in det någonstans.

Men ändå kul att en DVD är gjord och jag hoppas att det är något som kommer att fortsätta att göras inför kommande tävlingar men ta då med alla klasser som är med oavsett om det är Bodybuilding el Fitness etc. Men vill ju se allt som hände under dagarna.

Tack för övrigt för en bra tidning.

Ser att många här säger att de är besvikna på det nya numret, men det är väl så att vi alla tränande (fitness, byggare och strongman ) är från samma familj och alla vill ju ha publicitet.
    Denna gång var det fitness som fick den stora platsen i tidningen men vad jag sett av Body så är det mer byggning än på många år och det ska vi ge Alex en eloge för (bli nu inte för kaxig :p Alex) och jag som många andra hoppas på många fler bra nummer

Tycker att m

jocke wrote:
    Ser att många här säger att de är besvikna på det nya numret, men det är väl så att vi alla tränande (fitness, byggare och strongman ) är från samma familj och alla vill ju ha publicitet.
    Denna gång var det fitness som fick den stora platsen i tidningen men vad jag sett av Body så är det mer byggning än på många år och det ska vi ge Alex en eloge för (bli nu inte för kaxig :p Alex) och jag som många andra hoppas på många fler bra nummer

Kaxig, moi?:|

Tack!

/A

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 111 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.