Home › Forums › BODY Magazine › Besviken på februarinummret! (nr 262)
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
31 januari, 2006 at 15:38 #1032991Anonym anvandareMemberJeanna Ullén wrote:Tycker att månadens tidning var suverän och täckte upp det mesta. Det var kul att läsa lite ordentlig info om Fitness, då jag tycker att Fitness Magazine, däremot, bara blir sämre o sämre… Synd.
Tack!
/A
1 februari, 2006 at 12:28 #1032992Anonym anvandareMemberJag gillade detta numert av Body skarpt!!!:up:
Shysst att ha Cicci p1 februari, 2006 at 12:34 #1032993Anonym anvandareMemberJeanna Ullén wrote:Tycker att månadens tidning var suverän och täckte upp det mesta. Det var kul att läsa lite ordentlig info om Fitness, då jag tycker att Fitness Magazine, däremot, bara blir sämre o sämre… Synd.Hehe jag tycker inte man ska jämföra med Fitness Magazine egentligen; de har ju en helt annan inriktning…men ja, det är klart att BODY är bättre:emo-thumb
1 februari, 2006 at 13:01 #1032994Anonym anvandareMemberTigris wrote:Jag har i stortsett slutat med att köpa BODY men då jag skulle åka tåg hem till göteborg från malmö så tänkte jag att det skulle passa med lite lektyr och jag gav tidningen en changs till. Till min stora besvikelse var det ungefär 99% fitness och det känndes som jag slängt pengarna i sjön jag kunde ju ha köpt flex i stället och fått lite byggning för pengarna men nu var jag ju så blåst att jag la pengarna på body istället och fick mig en riktig besvikelse.Jag var riktigt besviken på avsnittet och nu har jag bestämt mig för att sluta lägga pengar på BODY vill jag ha nåt att läsa om byggning så kommer det i framtiden vara FLEX som gäller, synd då jag förut tyckte att B&K var riktigt bra med en bra blandning av de senaste Amerikanska super freaksen och de som bygger med glöd här hemma, på nåt sätt lyckas tyvärr inte BODY av nån anledning med det samma som B&K gjorde under sina glansdagar.
Jag trodde det hade framgått i tråden att det senaste numret var ett unikum?
Givetvis kommer BODY:s fokus även i fortsättningen att ligga på byggning; det är bara att läsa Alex svar i den här tråden.
1 februari, 2006 at 13:18 #1032995Anonym anvandareMemberTigris wrote:ju jag har fattat det men jag tycker ändå att body har tappat gnistan kan inte riktigt lägga fingret på vad det är men det känns inte lika bra längre som det gjorde förut, kanske är det jag som har tröttnat och vill ha nytt.Inget illa menat mot BODY antar att det är bara jag som efter flera år av B&K inte gillar ändringar, men det är mitt problem, jag fattar att tiderna ändras.
Får jag skriva såhär utan att jag blir bannad?? för det vill jag ju inte bli gillar att hänga här på forumet
Vi bannar alla som inte gillar tidningen:evil:
Nejdå, det är klart att alla får tycka vad de vill. Jag själv gillar generellt sett inte heller förändringar så jag kan ha förståelse för sånt:) Däremot så just i det här fallet så måste jag faktiskt säga att jag tycker att tidningen blivit väldigt mycket bättre, och inte minst snyggare.
1 februari, 2006 at 13:34 #1032996Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Vi bannar alla som inte gillar tidningen:evil:Nejdå, det är klart att alla får tycka vad de vill. Jag själv gillar generellt sett inte heller förändringar så jag kan ha förståelse för sånt:) Däremot så just i det här fallet så måste jag faktiskt säga att jag tycker att tidningen blivit väldigt mycket bättre, och inte minst snyggare.
Snyggare har den absolut blivit. Fast ibland kan jag tycka att det är lite för lite text och lite för mycket bilder i presspytt…
1 februari, 2006 at 13:59 #1032997Anonym anvandareMemberolle wrote:Snyggare har den absolut blivit. Fast ibland kan jag tycka att det är lite för lite text och lite för mycket bilder i presspytt…Andra klagar på det motsatta:(
Nej, men det är en svår balansgång det där helt klart. För mycket text – trist att kolla på och fult. För mycket bilder – mindre att läsa. Jag ska så klart fortsätta att försöka göra det bättre framöver, man lär så länge man lever:)
1 februari, 2006 at 14:03 #1032998Anonym anvandareMemberolle wrote:Snyggare har den absolut blivit. Fast ibland kan jag tycka att det är lite för lite text och lite för mycket bilder i presspytt…Nu blir du bannad däremot.
1 februari, 2006 at 14:05 #1032999Anonym anvandareMemberJay wrote:Nu blir du bannad däremot.Neeeeeeeeeeeej:(
1 februari, 2006 at 14:06 #1033000Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Andra klagar på det motsatta:(Nej, men det är en svår balansgång det där helt klart. För mycket text – trist att kolla på och fult. För mycket bilder – mindre att läsa. Jag ska så klart fortsätta att försöka göra det bättre framöver, man lär så länge man lever:)
Presspytt är för mig lika med ett intro som lockar vidare in i tidningen. Det ska innehålla kortare och lättlästa texter samt lite mer bilder. Jag tycker att Presspytt är det bra som det är, imho. Man blir sugen på att läsa mer helt enkelt.
1 februari, 2006 at 14:07 #1033001Anonym anvandareMemberJay wrote:Nu blir du bannad däremot.Haha…ja, ok tidningen i allmänhet – men Presspytt? Mycket tunn is!
1 februari, 2006 at 14:07 #1033002Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Andra klagar på det motsatta:(Nej, men det är en svår balansgång det där helt klart. För mycket text – trist att kolla på och fult. För mycket bilder – mindre att läsa. Jag ska så klart fortsätta att försöka göra det bättre framöver, man lär så länge man lever:)
Ja du, det är inte lätt att göra alla nöjda. Fast jag tycker nog att du lyckas rätt bra med pyttandet :emo-thumb
1 februari, 2006 at 14:07 #1033003Anonym anvandareMemberTigris wrote:Jag har i stortsett slutat med att köpa BODY men då jag skulle åka tåg hem till göteborg från malmö så tänkte jag att det skulle passa med lite lektyr och jag gav tidningen en changs till. Till min stora besvikelse var det ungefär 99% fitness och det känndes som jag slängt pengarna i sjön jag kunde ju ha köpt flex i stället och fått lite byggning för pengarna men nu var jag ju så blåst att jag la pengarna på body istället och fick mig en riktig besvikelse.Jag var riktigt besviken på avsnittet och nu har jag bestämt mig för att sluta lägga pengar på BODY vill jag ha nåt att läsa om byggning så kommer det i framtiden vara FLEX som gäller, synd då jag förut tyckte att B&K var riktigt bra med en bra blandning av de senaste Amerikanska super freaksen och de som bygger med glöd här hemma, på nåt sätt lyckas tyvärr inte BODY av nån anledning med det samma som B&K gjorde under sina glansdagar.
Ledsen att du är missnöjd. Men det stod faktiskt ”STOR Fitnesspecial” i stora boktstäver över hela omslaget…
I den mån det nu är relevant så ÄR vi en bodybuildingtidning främst, och kommer så förbli. I kommande utgåva så handlar i princip HELA tidningen om kroppsbyggning.
Förslår därför att du ger oss åtminstone en chans till!:emo-thumb
mvh
Alex
1 februari, 2006 at 14:08 #1033004Anonym anvandareMemberJay wrote:Presspytt1 februari, 2006 at 14:23 #1033005Anonym anvandareMemberVarför var Per Juhl ej med på filmen???
Pinsamt när de visade ALLA utom vår senaste Svenska tungviktsmästare!!!!ZONE
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.