Besviken på februarinummret! (nr 262)

Home Forums BODY Magazine Besviken på februarinummret! (nr 262)

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 111 total)
  • Author
    olle wrote:
    Ja du, det är inte lätt att göra alla nöjda. Fast jag tycker nog att du lyckas rätt bra med pyttandet :emo-thumb

Tack och bock, som Peter Jihde säger:)

zonecapone wrote:
    Varför var Per Juhl ej med på filmen???
    Pinsamt när de visade ALLA utom vår senaste Svenska tungviktsmästare!!!!

ZONE

Tävlade han?

Mesta linslus var väl för övrigt Mirre?

Jay wrote:
    Tävlade han?

Mesta linslus var väl för övrigt Mirre?

Han tävlade på Lucia Classic. Och ja, Mirre syntes mycket:)

Jag vart väldigt besviken att han ej var med på filmen..kan tänka mig att Per själv vart ännu mer besviken..
    [img=http://www.zonecapone.com/bilder/PerHjul/Newper_05.jpg][http://www.zonecapone.com/profiles/PER_SEMINAR.htm]

ZONE

Det kommer alltid vara någon som är besviken . Body gör sitt bästa att hålla tidningen som den var förr. klaga inte så mkt

Super bra nummer!! Helt okay med lite fitness ocks

Jag tyckte den var helt ok fast jag inte är så intressad av just fitness.. Om 1 nr av 12 råkar ha lite mer fitness gör det iaf mig inget. Det stog ju faktiskt med stor text på framsidan att det var just en fitness special..

:emo-thumb :worship: PUNGT

Vanessa Frykman wrote:
    Det kommer alltid vara någon som är besviken . Body gör sitt bästa att hålla tidningen som den var förr. klaga inte så mkt

Jag gillade verkligen det nya nummret. Tycker det var mycket trevligt att sitta å läsa om fitness, gillade verkligen hur man hade lagt in bilder på diverse fitnessprofiler och ställt nån fråga till dom i hörnen av sidorna (kanske lite luddig beskrivning, men ni fattar nog vad jag menar).

Helt ok nummer, dvd:n var helt klockren. Kan ju säga som så här att jag aldrig varit mycket för fitness eller strongman heller för den delen, men efter att BODY riktat strålkastarna även på dessa grenar i tidningen, blir man faktiskt lite mer intresserad och jag kan t o m sträcka mig så långt att säga att fitness faktiskt kan vara ganska kul.. Så en eloge där, helt klart.

Men ja, lite taktlöst att nästan helt utesluta BB dock.. Ni kunde ju slängt in lite gamla bilder på Arnold som ni brukar, då hade jag klarat mig tills nästa nummer. Nu får jag kolla på Colemans ’on the road’ 5 ggr i sträck..

Jag har inte ens fått den nya tidningen..så är det nog, då man just flyttat…

ric69 wrote:
    Jag har inte ens fått den nya tidningen..så är det nog, då man just flyttat…

Har du gjort en adressändring till vår prenumerationstjänst i tid så ska det inte spela någon roll. Annars antar jag att din eftersändning borde ta hand om det.

Om du mailar mig din gamla OCH nya adress så ska jag se till att det ordnas.

mvh

Alex

Jag tycker förövrigt nya nummret verkar fint, inte hunnit läst hela än :|

Men DVDn var schysst!

Det var inget fel på det här numret, DOCK hoppas jag på en stor fet byggarspecial för oss byggare, gärna en hardcorevariant ;)

Tyckte det var bra att ni tog upp laddning mm inför en fitnesstävling, kör en liknande special för byggning med allt vad det innebär.

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 111 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.