Besviken på februarinummret! (nr 262)

Home Forums BODY Magazine Besviken på februarinummret! (nr 262)

• This topic is empty.
Viewing 6 posts - 106 through 111 (of 111 total)
  • Author

Besviken på att ni vikt detta nummer enbart till fitness var iallafall inte jag. jag blev blev prenumerant bara för att inte missa något nummer famöver.
    Det enda jag är besviken på är att er tidning är aldeles för liten. Man hinner inte mer än sätta sig ner innan varje nummer är färdig läst.

Johanhed wrote:
    Det enda jag är besviken på är att er tidning är aldeles för liten. Man hinner inte mer än sätta sig ner innan varje nummer är färdig läst.

Håller med. Missar man bussen och tvingas vänta en halvtimme på nästa, så måste man vänta en hel månad till nästa nummer ;)

Jag kan bara instämma i kritiken – Alex ge oss ännu mer BODY!:D

Nej men i nummer 6-7 kommer ni iaf att få som ni vill…det blir megastort!:emo-thumb

Jag är ingen fantast av fitness i alla dess former (blir mer och mer snurrig ju mer jag försöker första av det sa jag later bli), men det är väl ok att dedikera nummer da och da till andra sporter än bara byggning eller hur!?

Super kul att fa med en dvd fran en kanonhelg tycker jag!!:up: :up:

Lil’ T wrote:
    Jag är ingen fantast av fitness i alla dess former…

qouted for agreement :)
    bra med variation i något enstaka nummer, trots allt är all hård gymträning intresant, tycker personligen att body blir bättre och bättre hela tiden efter en enligt mig liten svacka i slutet av karriären innan namnbytet.

Ser fram emot nummer 6-7 :)

Alex Danielsson wrote:
    Japp, kommer framöver. Har plåtat ett ryggpass med honom. Trevlig kille.
    mvh

/A

Varför inte ha en artikel om ”gullefjun”

Viewing 6 posts - 106 through 111 (of 111 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.