- This topic is empty.
Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › BODY Magazine › BFTO i webbshopen?
Jag undrar om det finns några planer på att sälja senaste Battle for the Olympia-filmen i er webshop?
Tacksam för svar.
Ja. Battle for the Olympia 2005 är beställd och på väg till oss och vår webbshop i detta nu. Kommer online som produkt i shopen under dagen.
Tack för svaret! Har redan lagt en beställning och hoppas på snabb leverans. Väntat på denna film i ett halvår nu!!
taskigt, jag som hade beställt den ifrån usa!!! kostade i för sig bara 380 med frakt men ändå det lär ju dröja ett lite tag innan jag får den!
Vi beställde den av Mitsuru den 5 maj och fick den den 9 maj, så du behöver nog inte vänta alltför länge.
Tack för snabb leverans! Fick min i Fredags, kollat igenom första disken redan
Jag har special utgåvan som såldes direkt på Mr Olympia..vet att detta är en mycket längre utgåva men vet ni om några mer snubbar är med på denna som ej var med på specialen??
ZONE
Jag vet inte vilka som var med i specialen men de som är med på BTFO X finns listade på [www.mocvideo.com].
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY