Home › Forums › BODY Magazine › Bilaga
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
3 mars, 2008 at 10:27 #74860Anonym anvandareMember3 mars, 2008 at 10:27 #591594Anonym anvandareMember
Jag funderar lite på varför ni inte gör så att ni skickar ut en bilaga på det eviga ämnet deff. Åter igen kom frågan i månadens body. Hur deffar man?
jag sitter själv och förbereder mig mentalt inför en deff som jag ska sätta igång med nu så jag blir fin till sommaren. Så jag tror att många av era läsare skulle bli överlyckliga även jag om ni kastade med en bilaga om en eller två deffmetoder, helst 2 så man kan välja den som passar bäst.Detta kanske även skulle vara en liten sak som kan hjälpa till att fler våga ge sig in i tävlingarna. När man väl vet hur man ska göra för att förlora fett och inte muskler så blir det nog ett ennu lättare steg att börja. :up:
Med en bilaga menar jag inte bara hur mycket kolhydrater och protein man ska ta med sig. Men även vad kroppen behöver tillskott av i form av vitaminer och mineraler samt andra ämnen.
3 mars, 2008 at 16:55 #591595Anonym anvandareMemberBallPythoN wrote:Jag funderar lite på varför ni inte gör så att ni skickar ut en bilaga på det eviga ämnet deff. Åter igen kom frågan i månadens body. Hur deffar man?
jag sitter själv och förbereder mig mentalt inför en deff som jag ska sätta igång med nu så jag blir fin till sommaren. Så jag tror att många av era läsare skulle bli överlyckliga även jag om ni kastade med en bilaga om en eller två deffmetoder, helst 2 så man kan välja den som passar bäst.Detta kanske även skulle vara en liten sak som kan hjälpa till att fler våga ge sig in i tävlingarna. När man väl vet hur man ska göra för att förlora fett och inte muskler så blir det nog ett ennu lättare steg att börja. :up:
Med en bilaga menar jag inte bara hur mycket kolhydrater och protein man ska ta med sig. Men även vad kroppen behöver tillskott av i form av vitaminer och mineraler samt andra ämnen.
Det finns ju hur mycket information som helst på det här forumet, bara att söka.
Dessutom är det ju så finurligt upplagt att folk diskuterar kring detta och understundom säger emot varandra, vilket borgar för att argument som annars fick härja fritt, här kan granskas närmare.
Det här forumet är en aldrig sinande källa till kunskap.:up:
3 mars, 2008 at 17:00 #591596Anonym anvandareMemberThat being said så kommer det naturligtvis artiklar om hur man deffar på bästa sätt i tidningen framöver. Jag vet att det ligger sådant i pipelinen:emo-thumb
3 mars, 2008 at 17:15 #591597Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:That being said så kommer det naturligtvis artiklar om hur man deffar på bästa sätt i tidningen framöver. Jag vet att det ligger sådant i pipelinen:emo-thumb”Medelhavsdieten”, av Andreas Guiance?
Var det inte du som uppfann PS? Alltså, Periodisk Siesta för de som inte känner till detta makalösa verktyg för att öka i lean body mass.
Sova 16 timmar, jobba åtta. :buttrock:
4 mars, 2008 at 13:26 #591598Anonym anvandareMemberVärlden är inte redo för PS än, men en vacker dag;)
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.