Body open 09 läggs ut når?

Home Forums BODY Magazine Body open 09 läggs ut når?

• This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author

Någon som vet när bodyopen 09 kommer att läggas ut på hemsidan?

Aforfan wrote:
    Någon som vet när bodyopen 09 kommer att läggas ut på hemsidan?

Nu! [https://www.body.se/content/artikel.asp?CID=3398]

Jag har inte läst reglerna för 09.
    Men jag känner vinnaren i tjejernas BB-klass och tror att jag har sett henne på scen ett par ggr förra året.

Har ni någon som kollar detta eller litar ni på att de som skickar in bidragen inte har tävlat tidigare.

Jag vill inte ta någonting i från någon, utan vill bara veta hur det funkar. Låter man folk som tävlat innan ställa upp blir de ju lite orättvist och tar bort syftet med body open att få folk som aldrig tävlat innan att ställa upp och få en fair bedömning

Samir wrote:
    Men jag känner vinnaren i tjejernas BB-klass och tror att jag har sett henne på scen ett par ggr förra året.

Damen ifråga, mha paret Hällstorp, tog tävlingsbilderna innan hon tävlade på scenen (på Alströmertrofén, DC och LP).

Samir wrote:
    Har ni någon som kollar detta eller litar ni på att de som skickar in bidragen inte har tävlat tidigare.

Deltagande i tävlingen och följandet av uppsatta regler är – i huvudsak – baserat på förtroende.

Samir wrote:
    Jag har inte läst reglerna för 09.

Jag vill inte ta någonting i från någon, utan vill bara veta hur det funkar. Låter man folk som tävlat innan ställa upp blir de ju lite orättvist och tar bort syftet med body open att få folk som aldrig tävlat innan att ställa upp och få en fair bedömning

Om du nu ”känner” henne varför tror du att du har sett henne?
    Vore ju rimligt att fråga henne istället;)
    precis som Magnus skrev, så var alla bilderna tagna innan hon hade stått på någon scen.
    Dessutom är Alstömstrofen ingen ”riktigt” tävling :p
    Det är ju rätt lätt Samir att kolla upp detta, då det inte svämmar över med tävlingar.
    Ha det gott.

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.