Home › Forums › BODY Magazine › Bodys Layout
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
29 december, 2005 at 23:16 #1051234Anonym anvandareMember
Kan bara hålla med. Nya nr är nog det bästa i år (kanske för att jag var med på en liten liten hörna ). Och framsidan är riktigt snygg. :up:
30 december, 2005 at 00:43 #1051235Anonym anvandareMemberJorgen wrote:Kan bara hålla med. Nya nr är nog det bästa i år (kanske för att jag var med på en liten liten hörna ). Och framsidan är riktigt snygg. :up:Hade varit svagt om det inte skulle varit bäst i år (iom att det är 1/2006)
Skämt åsido; trots att jag kanske är part i målet måste jag faktiskt hålla med om att det var osedvanligt bra och med ett mycket cleant omslag, nice work Alex (och Seth):worship:
30 december, 2005 at 00:46 #1051236Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Hade varit svagt om det inte skulle varit b30 december, 2005 at 00:51 #1051237Anonym anvandareMemberJorgen wrote:[img=http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/images/smilies/Grrrr27.gif][img=http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/images/smilies/Grrrr27.gif]Det kom inte ut 06 för tusan.Haha ok då
30 december, 2005 at 09:07 #1051238Anonym anvandareMemberJag har inte fått någon. Ska mörda nån på Citymail. Triangle choke. :nerd-tb:
1 januari, 2006 at 04:56 #1051239Anonym anvandareMemberMen att ni orkar lägga tid på att kommentera framsidan.. och namnet
det är väl innehållet som är viktigast?1 januari, 2006 at 15:29 #1051240Anonym anvandareMemberrome85 wrote:Men att ni orkar lägga tid på att kommentera framsidan.. och namnet
det är väl innehållet som är viktigast?Namn och framsida spelar ju en stor roll för att nå ut till blivande köpare och fånga deras intresse.
Så självklart är de som tillverkar och säljer en produkt intresserade av hur den uppfattas av sin kundkrets. Även om det rör sej om något så ytligt, förgängligt och i det närmaste moraliskt förkastligt som detaljen omslag…Och om man nu är totalt ointresserad av yta och omslag, varför lägga pengar på kläder och frisyr? Varför öht, besöka ett träningsforum? (Reservation för styrkelyftare……)
Gott nytt år.
zxzxzxzxzxzxzxzxzxzxzxzxzxzxzxzxzxzxzxzxzxzxzxzxzxzxzxzxzxzxzxzxzxzxzxzxzxzxzxzxzxzxzxzxzxzx(Skrivet av min katt som tiggde uppmärksamhet/mat)
PS: Nya nummret var det snyggaste på länge!! Mycket bra reportage från SM med! Kul att bildcollagen är tillbaka & det inte bara fokuseras på vinnarna.
2 januari, 2006 at 04:49 #1051241Anonym anvandareMemberH
4 januari, 2006 at 12:37 #1051242Anonym anvandareMemberNya nr :worship:
Sen måste jag bara berätta en sak…
Firade nyår…
Gick ut med sällskapet för att dra i väg några raketer och dricka skumpa, sen stog vi och snacka om saker vi skulle göra precis kl 12 så vi blev först i…alla fall sverige på att göra just den saken..
Och det ligger en mack precis brevid huset hos dom vi firade med…
Så stog och funderade på om jag kunde va ensam och köpa nått just då..
Och kom efter ett tag på den lyssande idén att köpa ett nr av BODY precis kl 12Så där stog jag med ett glas skumpa och köpte mig ny nr av BODY kl 12
Och kompisarnas saker va så korkade att dom inte änns är värda att skriva här :whistle:
4 januari, 2006 at 12:40 #1051243Anonym anvandareMemberStorPatrik wrote:Nya nr :worship:Sen måste jag bara berätta en sak…
Firade nyår…
Gick ut med sällskapet för att dra i väg några raketer och dricka skumpa, sen stog vi och snacka om saker vi skulle göra precis kl 12 så vi blev först i…alla fall sverige på att göra just den saken..
Och det ligger en mack precis brevid huset hos dom vi firade med…
Så stog och funderade på om jag kunde va ensam och köpa nått just då..
Och kom efter ett tag på den lyssande idén att köpa ett nr av BODY precis kl 12Så där stog jag med ett glas skumpa och köpte mig ny nr av BODY kl 12
Och kompisarnas saker va så korkade att dom inte änns är värda att skriva här :whistle:
Haha underbart:up:
4 januari, 2006 at 13:34 #1051244Anonym anvandareMemberAlex Danielsson wrote:1981-1985
Tidningen heter BODYBUILDING & kraftsport, där ordet BODY står på egen rad, och kraftsport skrivs ut gement. Den gröna grodan är med från början. Metallicbokstäver används.Förresten, går det att få tag i något av de tidigare numren från någonstans? Det första torde väl va tämligen omöjligt dock…
Hade varit kul om ni gjort en riktigt omfattande genomgång, gärna med bildreportage, förslagsvis här på nätet. Fast sådant tar ju tid – något ni rimligen har ont om redan… men kanske kunde varit en tanke…. ? Du har ju redan börjat på det med det du skrev här :emo-thumb
Alex Danielsson wrote:PS! Egentligen har du fel om Joeys namnbyte. I hans pass står det nämligen Joakim Larsson;-)Det var ju hemskt rent vad du var insatt i herr Joeys liv… ? Har du jobbat som passkontrollant på Arlanda eller bara ett stort ”fan”?
Förresten… Senaste numret var en klar fröjd för ögat. Snyggt.
//CG
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.