Home › Forums › BODY Magazine › BODYs maj nr
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
24 april, 2006 at 13:43 #1018482Anonym anvandareMemberMantus wrote:Nej, tyvärr det har jag helt glömt bort, det var nog strax efter att jag fått hem Aprilnumret till min gamla adress. Nej jag har bara adressändrat och skött alla kontakter med tidningar själv. Det är dock rätt lätt att kolla om adressen inte ändrats eftersom den gamla adressen var till min pappa:up: Om den inte kommit till mig så får jag väl ringa igen och tjata på dem att de ska ändra adressen. Det är ju ändå sex mil mellan min gamla och nya adress.
Ett rätt oroande alternativ skulle ju dock vara om de skrivit ned fel adress och skickat den till någon annan, men jag hör av mig om det ikväll när jag ringt hem och kollat upp läget:)
Det är inte det att det tar långt till att göra själva ändringen, den görs säkert på en gång du ringer. Problemet är bara om (observera OM) adressfilen för nästa nummer redan var utplockad och ivägskickad till tryckeriet när du ringde. I så fall kommer tidningen till gamla adress en gång till, och först därefter till din nya.
Men maila mig dina uppgifter så kollar jag det.
mvh
Alex
24 april, 2006 at 14:10 #1018483Anonym anvandareMemberett mkt grymt nummer Alex!:buttrock: kanske en av de bästa jag läst :kicking:
24 april, 2006 at 17:51 #1018484Anonym anvandareMemberMartin.P wrote:ett mkt grymt nummer Alex!:buttrock: kanske en av de bästa jag läst :kicking:Tack! Mycket uppskattat.
/A
24 april, 2006 at 20:03 #1018485Anonym anvandareMemberFan ja ska låna pengar o köpa den imorgon då!
24 april, 2006 at 23:04 #1018486Anonym anvandareMemberKristina Johansson wrote:Har räknat ner dagarna… imorgon är jag först in i affären!!!Nein du bist nicht das erste, zum es zu kaufen
Den fanns i butik redan i förmiddagsTack för en grym tidning!!
25 april, 2006 at 23:10 #1018487Anonym anvandareMemberKan inte annat än hålla med föregående talare-grymt snygga modeller (speciellt min favorit Eva-Linda:emo-thumb ) och som du sa Fever- BRA FÖREBILDER!!:worship: De är inga människor som försöker utstråla värme, friskhet, ödmjukhet mm på någon mässa då och då – de lever efter det oavsett om ngn annan är i rummet eller inte – Underbart att det finns sådana människor!
Alex – kanon-nummer som vanligt :up: Och jättekul att ni plockar in lite tjejer till omslagen också :p
26 april, 2006 at 00:28 #1018488Anonym anvandareMemberHåller med om att det var ett riktigt bra nummer. Många stora svenska profiler, vilket jag tycker är det mest intressanta, Strongmanreportage och en omfattande rapport från Arnold Classic. Toppen!
Som vanligt är det omslaget jag inte är helt nöjd med. Det ser ut som om någon har gått grundkurs i Photoshop och gone a bit crazy. Det gör inte modellerna rättvisa. Tråkigt. Annars är textlayouten bra, men vad är det för Aftonbladetrubrik jag ser längst upp? Drömkropp till semestern? Jag förstår inte om det är ironiskt roligt, eller bara billigt. Jag vet heller inte riktigt vilken artikel i tidningen jag ska koppla den till.
Nåväl, in alles ger jag en byggartumme upp för detta nummer. Bra jobbat! :emo-thumb26 april, 2006 at 00:55 #1018489Anonym anvandareMemberRiktigt bra nummer:up: Fick den i brevlådan idag.
26 april, 2006 at 04:55 #1018490Anonym anvandareMemberCici Benjaminson wrote:Kan inte annat än hålla med föregående talare-grymt snygga modeller (speciellt min favorit Eva-Linda:emo-thumb ) och som du sa Fever- BRA FÖREBILDER!!:worship: De är inga människor som försöker utstråla värme, friskhet, ödmjukhet mm på någon mässa då och då – de lever efter det oavsett om ngn annan är i rummet eller inte – Underbart att det finns sådana människor!Alex – kanon-nummer som vanligt :up: Och jättekul att ni plockar in lite tjejer till omslagen också :p
Thanks, doll!
/A
26 april, 2006 at 05:05 #1018491Anonym anvandareMemberKul att det vi gör engagerar!
mini wrote:Håller med om att det var ett riktigt bra nummer. Många stora svenska profiler, vilket jag tycker är det mest intressanta, Strongmanreportage och en omfattande rapport från Arnold Classic. Toppen!Tack!
mini wrote:Som vanligt är det omslaget jag inte är helt nöjd med. Det ser ut som om någon har gått grundkurs i Photoshop och gone a bit crazy. Det gör inte modellerna rättvisa. Tråkigt.Smaken är som den berömda baken. Jag och vår eminenta AD är i vart fall jättenöjda.
mini wrote:…men vad är det för Aftonbladetrubrik jag ser längst upp? Drömkropp till semestern? Jag förstår inte om det är ironiskt roligt, eller bara billigt. Jag vet heller inte riktigt vilken artikel i tidningen jag ska koppla den till. Nåväl, in alles ger jag en byggartumme upp för detta nummer. Bra jobbat! :emo-thumbAlla rubriker (eller puffar som vi kallar dem internt) är INTE ALLTID kopplat till EN SPECIFIK artikel i tidingen. I det här fallet så är det så att om man ska översätta värdet av ALLA ingående artiklar till ett aktuellt behov/problem, så landar vi just här.
mvh
Alex
26 april, 2006 at 06:46 #1018492Anonym anvandareMemberMantus wrote:Riktigt bra nummer:up: Fick den i brevlådan idag.Tack, kul att det kom fram också!
mvh
Alex
26 april, 2006 at 13:00 #1018493Anonym anvandareMemberEhum…roligt att ni tyckte att omslaget var bra..
Jag blev själv väldigt nöjd, måste erkänna att jag var lite nervös när Alex frågade mig om de fick göra om min bild lite..Men det blev ju bra:emo-thumb
Det passade ju bra att ha det så med färgerna på tidningen och bilden.För er som har frågat efter orginalbilden..Här är den:
26 april, 2006 at 13:18 #1018494Anonym anvandareMemberJag tycker BODY blir bättre hela tiden! Mycket bra nummer!
:emo-thumb :emo-thumb :emo-thumb :emo-thumb
Lite kul det där..jag har läst B&k & nu BODY sedan 1987 men man blir lika ivrig att läsa den när den kommer fortfarande! Lite som julafton varje månad!ZONE
26 april, 2006 at 13:22 #1018495Anonym anvandareMemberKan bara hålla med, den är snygg och innehållet är kanon en blandning av byggning och fitness:up:
Ps Jonny är en av mina förebilder och det har han varit länge, och Eva-Linda är den snyggaste fitness tjejen Sverige har tycker jag DS
26 april, 2006 at 21:04 #1018496Anonym anvandareMemberMkt bra tidning verkligen , Alex och alla på body Tack för all jobb ni har lagt ner för att göra tidningen så bra:emo-thumb
Saknade dock månadens gluteus:p
Passa på att ta liter bilder på fler par nu när alla deffar !
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.