BODYs maj nr

Home Forums BODY Magazine BODYs maj nr

• This topic is empty.
Viewing 13 posts - 31 through 43 (of 43 total)
  • Author

Verkligen snygg framsida.Eva-Linda är även min förebild :emo-thumb

Blev också fruktansvärt imponerad av bilden riktigt,riktigt grym..

:emo-thumb :emo-thumb på inehållet denna månad osså!

Bra nummer, gillade mest ”nu tar vi tempen på gym” artikeln :) FLER sådana och gärna en lista på alla gymen som vart med och deras betyg.

Rejäla creds för det nya nummret, ett av de bästa nummren jag läst faktiskt! Omslaget var riktigt najz också, keep it going! =)

:up:

Tack alla!

mvh

Alex

😮 Är lilla jag en förebild…tack.
    Jag gillar också framsidan väldigt mycket. Det är roligt att ni vågar ta ut svängarna. Nu funderar jag skarpt på att införskaffa mig ett par blå linser och färga håret, för jag är ju snyggare på bilden än i verkligheten.:nod
    Tack Alex och Lelle (samt AD) för att ni gjorde mig till en snyggare Evalinda. (Förstår att Jonny inte krävde lika mycket jobb);)

Evalinda wrote:
    😮 Är lilla jag en förebild…tack.
    Jag gillar också framsidan väldigt mycket. Det är roligt att ni vågar ta ut svängarna. Nu funderar jag skarpt på att införskaffa mig ett par blå linser och färga håret, för jag är ju snyggare på bilden än i verkligheten.:nod
    Tack Alex och Lelle (samt AD) för att ni gjorde mig till en snyggare Evalinda. (Förstår att Jonny inte krävde lika mycket jobb);)

Blaha, blaha EvaLinda, omslaget är jättefint men det är enbart en bild, du är betydligt mkt mer än ett platt omslag och du ska/behöver minsann inte ända på ngt, du är bra och snygg precis som du är, så de så, Punkt slut ;) .

Quote:
    Nu funderar jag skarpt på att införskaffa mig ett par blå linser och färga håret, för jag är ju snyggare på bilden än i verkligheten.

Ironi?

Artikeln där ni betygsatte ett gym var bra, mer sånt! (Gärna en koll på gymbolaget i linköping.):) Gillade även armtipsen och axelträningen.

Hermansson wrote:
    (Gärna en koll på gymbolaget i linköping.):)

Alex, se nu vad denna förståndige herre just skrev. :D

I hear you. Both.

Som jag brukar säga till ungarna när de önskar sig en ny cykel mitt i vintern: Håll tummarna, vetja! 8)

mvh

Alex

Lelle Fotograf wrote:
    Ehum…roligt att ni tyckte att omslaget var bra..
    Jag blev själv väldigt nöjd, måste erkänna att jag var lite nervös när Alex frågade mig om de fick göra om min bild lite..Men det blev ju bra:emo-thumb
    Det passade ju bra att ha det så med färgerna på tidningen och bilden.

För er som har frågat efter orginalbilden..Här är den:

Lelle-du är ju bara för bra på att föreviga dessa snygga människor:nod
    Men du Eva-Linda, färger kan inte göra dig snyggare-du vet, ”man kan inte tanka en fulltankad bil” :emo-thumb

awE wrote:
    Ironi?

Nej, absolut inte.

Viewing 13 posts - 31 through 43 (of 43 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.