Home › Forums › BODY Magazine › BODYs oktoberutgåva 2010 strax ute i butik – stor ryggspecial!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
27 september, 2010 at 16:39 #441541Anonym anvandareMember
[http://body.se/content/tidningen/issue_visa.asp?ID=116 Oktoberutgåvan av BODY 2010 (#315)] finns ute i butik mellan 28 september och 26 oktober.
Quote:Ur innehållet:- Ruggig Rygg! Bygg en proffsrygg med Pierre Chamoun
- PizzaParty! 4 pizzor du inte blir fet av!
- En sann berättelse om en sann kämpe: P-A tillbaka
- Sluta snacka – bli totaltränad: Vältränad på riktigt!
- Vild & vacker: Evalinda en vass vinnare i väst
- Vanliga skador i gymmet! Del 2 i serien – ryggen: Undvik. Behandla. Förebygg.
- Måltidsfrekvens 2.0: Måste man verkligen äta 11 gånger per dag?
På omslaget: Roddy och Cissi Benjaminson
Foto: Alex Danielsson[http://body.se/content/tidningen/issue_visa.asp?ID=116 [img=https://www.body.se/images/content/tidningen/puffar/omslag_315_presentation.png]]
27 september, 2010 at 16:39 #64277Anonym anvandareMember27 september, 2010 at 17:51 #441542Anonym anvandareMemberBlev omslaget för rörigt med Roddys tatueringar?
27 september, 2010 at 21:56 #441543Anonym anvandareMemberDen som har något att kommentera om min text om måltidsfrekvens får gärna PM:a med synpunkter. Både negativ som positiv kritik mottas.
28 september, 2010 at 10:23 #441544Anonym anvandareMemberAlbin wrote:Blev omslaget för rörigt med Roddys tatueringar?Undrar med var Roddys pitbull är ?
28 september, 2010 at 15:03 #441545Anonym anvandareMemberientity wrote:Undrar med var Roddys pitbull är ?Bilden blev helt enkelt inte lika bra med hundtatueringen kvar där. Lite för aggressiv och lite för iögonfallande, så vi tog helt enkelt bort den.
mvh
Alex
28 september, 2010 at 20:00 #441546Anonym anvandareMemberHan klarar sig nog, han måste va en lycklig man Roddy med Cissi vid sin sida
28 september, 2010 at 20:06 #441547Anonym anvandareMemberEddie Vedder wrote:Den som har något att kommentera om min text om måltidsfrekvens får gärna PM:a med synpunkter. Både negativ som positiv kritik mottas.Riktigt bra artikel! Kul att tidningen ÄNTLIGEN publicerat inom detta ämne!
28 september, 2010 at 20:12 #441548Anonym anvandareMemberVarför hette måltidsfrekvensartikeln utav Niklas ”Måltidsfrekvens 2.0”? Finns det en tidigare artikel angående måltidsfrekvens och när publicerades den i sådana fall?
Lite nyfiken.
Förövrigt en mycket bra text Niklas. Inte för extrem heller utan hyfsat neutral vilket troligtvis gör att fler människor faktiskt tänker om lite angående måltidsfrekvensen.
28 september, 2010 at 21:20 #441549Anonym anvandareMemberAllan wrote:Riktigt bra artikel! Kul att tidningen ÄNTLIGEN publicerat inom detta ämne!Tommy Ivarsson wrote:Varför hette måltidsfrekvensartikeln utav Niklas ”Måltidsfrekvens 2.0”? Finns det en tidigare artikel angående måltidsfrekvens och när publicerades den i sådana fall?Lite nyfiken.
Förövrigt en mycket bra text Niklas. Inte för extrem heller utan hyfsat neutral vilket troligtvis gör att fler människor faktiskt tänker om lite angående måltidsfrekvensen.
Tack Allan och Tommy! Blir skitglad över att den uppskattas. Nästa nummer blir om mättat fett.
Tommy: Rubriken har inte jag satt så det kan jag inte svara på. Sedan en sista sak, HUR FAN KAN DU SKRIVA MITT NAMN FELSTAVAT FORTFARANDE!!! NiCKlas
28 september, 2010 at 21:41 #441550Anonym anvandareMemberEddie Vedder wrote:Tack Allan och Tommy! Blir skitglad över att den uppskattas. Nästa nummer blir om mättat fett.Tommy: Rubriken har inte jag satt så det kan jag inte svara på. Sedan en sista sak, HUR FAN KAN DU SKRIVA MITT NAMN FELSTAVAT FORTFARANDE!!! NiCKlas
Haha 😀
Jag skyller på BODY, dubbelkollade faktiskt ditt namn då jag aldrig lyckas komma ihåg vem som stavar med bara C och vem som stavar med CK och vem som stavar med K…. Det e fan helt omöjligt.
Det står – TEXT: Niklas Neuman i tidningen nämligen.. :whistle:
28 september, 2010 at 22:05 #441551Anonym anvandareMemberTommy Ivarsson wrote:Det står – TEXT: Niklas Neuman i tidningen nämligen.. :whistle:Jag vet, jag bröt ihop. Men författarpresentationen på artikelns sista sida är rättstavad i alla fall.
29 september, 2010 at 11:08 #441552Anonym anvandareMemberHåller med föregående talare. En mycket bra, enkel och saklig artikel av Niklas! :up:
29 september, 2010 at 15:19 #441553Anonym anvandareMemberJoachim Bartoll wrote:Håller med föregående talare. En mycket bra, enkel och saklig artikel av Niklas! :up:Tack Joachim!
Mvh
/NiCK[/b]las29 september, 2010 at 16:08 #441554Anonym anvandareMemberInstämmer med samtliga, mycket bra och saklig utan utsvävningar (dvs ingen övertolkning av forskningen). Precis sådant jag tycker om att läsa så att man kan skaffa sig sin egen uppfattning. Önskar mer av dessa artiklar.. och mindre av andra (ex pizzarecept).
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.