BODYs oktoberutgåva 2010 strax ute i butik – stor ryggspecial!

Home Forums BODY Magazine BODYs oktoberutgåva 2010 strax ute i butik – stor ryggspecial!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 22 total)
  • Author

[http://body.se/content/tidningen/issue_visa.asp?ID=116 Oktoberutgåvan av BODY 2010 (#315)] finns ute i butik mellan 28 september och 26 oktober.

Quote:
    Ur innehållet:

• Ruggig Rygg! Bygg en proffsrygg med Pierre Chamoun
    • PizzaParty! 4 pizzor du inte blir fet av!
    • En sann berättelse om en sann kämpe: P-A tillbaka
    • Sluta snacka – bli totaltränad: Vältränad på riktigt!
    • Vild & vacker: Evalinda en vass vinnare i väst
    • Vanliga skador i gymmet! Del 2 i serien – ryggen: Undvik. Behandla. Förebygg.
    • Måltidsfrekvens 2.0: Måste man verkligen äta 11 gånger per dag?

På omslaget: Roddy och Cissi Benjaminson
    Foto: Alex Danielsson

[http://body.se/content/tidningen/issue_visa.asp?ID=116 [img=https://www.body.se/images/content/tidningen/puffar/omslag_315_presentation.png]]

Blev omslaget för rörigt med Roddys tatueringar? :)

Den som har något att kommentera om min text om måltidsfrekvens får gärna PM:a med synpunkter. Både negativ som positiv kritik mottas. :)

Albin wrote:
    Blev omslaget för rörigt med Roddys tatueringar? :)

Undrar med var Roddys pitbull är ? :)

ientity wrote:
    Undrar med var Roddys pitbull är ? :)

Bilden blev helt enkelt inte lika bra med hundtatueringen kvar där. Lite för aggressiv och lite för iögonfallande, så vi tog helt enkelt bort den.

mvh

Alex

Han klarar sig nog, han måste va en lycklig man Roddy med Cissi vid sin sida :)

Eddie Vedder wrote:
    Den som har något att kommentera om min text om måltidsfrekvens får gärna PM:a med synpunkter. Både negativ som positiv kritik mottas. :)

Riktigt bra artikel! Kul att tidningen ÄNTLIGEN publicerat inom detta ämne!

Varför hette måltidsfrekvensartikeln utav Niklas ”Måltidsfrekvens 2.0”? Finns det en tidigare artikel angående måltidsfrekvens och när publicerades den i sådana fall?

Lite nyfiken. ;)

Förövrigt en mycket bra text Niklas. Inte för extrem heller utan hyfsat neutral vilket troligtvis gör att fler människor faktiskt tänker om lite angående måltidsfrekvensen.

Allan wrote:
    Riktigt bra artikel! Kul att tidningen ÄNTLIGEN publicerat inom detta ämne!
    Tommy Ivarsson wrote:
    Varför hette måltidsfrekvensartikeln utav Niklas ”Måltidsfrekvens 2.0”? Finns det en tidigare artikel angående måltidsfrekvens och när publicerades den i sådana fall?

Lite nyfiken. ;)

Förövrigt en mycket bra text Niklas. Inte för extrem heller utan hyfsat neutral vilket troligtvis gör att fler människor faktiskt tänker om lite angående måltidsfrekvensen.

Tack Allan och Tommy! Blir skitglad över att den uppskattas. Nästa nummer blir om mättat fett.:)

Tommy: Rubriken har inte jag satt så det kan jag inte svara på. Sedan en sista sak, HUR FAN KAN DU SKRIVA MITT NAMN FELSTAVAT FORTFARANDE!!!:( NiCKlas

Eddie Vedder wrote:
    Tack Allan och Tommy! Blir skitglad över att den uppskattas. Nästa nummer blir om mättat fett.:)

Tommy: Rubriken har inte jag satt så det kan jag inte svara på. Sedan en sista sak, HUR FAN KAN DU SKRIVA MITT NAMN FELSTAVAT FORTFARANDE!!!:( NiCKlas

Haha :D😀

Jag skyller på BODY, dubbelkollade faktiskt ditt namn då jag aldrig lyckas komma ihåg vem som stavar med bara C och vem som stavar med CK och vem som stavar med K…. Det e fan helt omöjligt.

Det står – TEXT: Niklas Neuman i tidningen nämligen.. :whistle:

Tommy Ivarsson wrote:
    Det står – TEXT: Niklas Neuman i tidningen nämligen.. :whistle:

Jag vet, jag bröt ihop.:D Men författarpresentationen på artikelns sista sida är rättstavad i alla fall.;)

Håller med föregående talare. En mycket bra, enkel och saklig artikel av Niklas! :up:

Joachim Bartoll wrote:
    Håller med föregående talare. En mycket bra, enkel och saklig artikel av Niklas! :up:

Tack Joachim!

Mvh
    /NiCK[/b]las :D

Instämmer med samtliga, mycket bra och saklig utan utsvävningar (dvs ingen övertolkning av forskningen). Precis sådant jag tycker om att läsa så att man kan skaffa sig sin egen uppfattning. Önskar mer av dessa artiklar.. och mindre av andra (ex pizzarecept).

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 22 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.