Home › Forums › BODY Magazine › Distans & Balans av Johan Oldenmark
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
26 januari, 2006 at 23:18 #94832Anonym anvandareMember26 januari, 2006 at 23:18 #1040105Anonym anvandareMember
Det var med en stor besvikelse ja insåg att ni tagit bort Distans & Balans…
Varför?
mvh patrik
26 januari, 2006 at 23:47 #1040106Anonym anvandareMemberStorPatrik wrote:Det var med en stor besvikelse ja insåg att ni tagit bort Distans & Balans…Varför?
mvh patrik
Teknikstrul (fet datorkrasch) och platsbrist.
Men du kan vara lugn – Johan är tillbaka redan i nästa nummer.
mvh
Alex
27 januari, 2006 at 00:27 #1040107Anonym anvandareMemberbra at distanse og balanse ikke blir borte, johan oldenmark er en suveren person som bidrar til å skape harmoni mellom kost og trening på en sunn og jordnær måte, sånne personer er verdifulle og verdt å lytte til.:up:
27 januari, 2006 at 06:43 #1040108Anonym anvandareMembergoggen wrote:bra at distanse og balanse ikke blir borte, johan oldenmark er en suveren person som bidrar til å skape harmoni mellom kost og trening på en sunn og jordnær måte, sånne personer er verdifulle og verdt å lytte til.:up:Agree!
/A
27 januari, 2006 at 10:16 #1040109Anonym anvandareMemberAlex Danielsson wrote:Teknikstrul (fet datorkrasch) och platsbrist.Men du kan vara lugn – Johan är tillbaka redan i nästa nummer.
mvh
Alex
tur :up:
27 januari, 2006 at 14:10 #1040110Anonym anvandareMemberKanon, alltid kul att läsa hans tankar och ider!
27 januari, 2006 at 14:38 #1040111Anonym anvandareMemberVisst är det skönt att han har en sån soft inställning till träning och så..men hade han verkligen skrivit den här krönikan om han fortfarande tävlat själv?
27 januari, 2006 at 15:25 #1040112Anonym anvandareMemberMelin wrote:Visst28 januari, 2006 at 00:22 #1040113Anonym anvandareMemberJanpeter Sangborn wrote:Jag tror faktiskt det mesta skulle varit det samma. Som ett exempel kan jag berätta om när jag, inför ett VM ringde hem till honom ett par dagar innan avresa för att kolla läget, om biljetterna hade kommit och sånt. Hans sambo svarade: ”Nej, han är inte hemma. Han är och spelar innebandy med polarna. Det gör han varje tisdag.” Mitt hjärta hamnade i halsgropen initialt, men vid närmare eftertanke kändes det bara gott – tänk att kunna kombinera tävling på världselit med ett vanligt liv, t o m den sista veckan innan VM! Några dagar senare åkte vi hem och Johan var en silvermedalj rikare!Johans inställning till kosten har också sett i stort likadan ut under de närmare tjugo år som jag känt honom. När alla skulle nolla på fettet skakade han på huvudet och sa: ”Jag måste äta fett, annars mår jag inte bra.”. När GI och nolla kolisar blev i ropet var han om möjligt ännu mer frågande: ”Vad håller de på med? Det går ju inte att träna utan kolhydrater!”.
Johan är självklart en supertalang som troligen skulle lyckats ganska bra hur han än burit sig åt, men jag kan nog hålla med honom om att ju mer man funderar, desto sämre svarar kroppen. En avslappnad attityd (därmed inte det samma som att man inte ska bry sig om forskning och praktiska tips) skulle troligen hjälpa många till en avsevärt bättre form – både som motionär och som tävlande.
han är grym :worship:
2 februari, 2006 at 12:49 #1040114Anonym anvandareMemberJanpeter Sangborn wrote:Jag tror faktiskt det mesta skulle varit det samma. Som ett exempel kan jag ber17 februari, 2006 at 21:05 #1040115Anonym anvandareMemberJa jag frågade han om hans teorier om att bränna fett i tidningen Iron man.
Så här svarade han.[http://www.x40nordic.com/Members/508/Ironman%20fråga.JPG http://www.x40nordic.com/Members/508/Ironman%20fråga.JPG%5D -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.