dvd

Home Forums BODY Magazine dvd

• This topic is empty.
Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • Author

jeg kjøper body på narvesen i norge, får jeg med dvd filmen da? goggen:

”Vi kan ge glada besked: DVD:n från Fitnessfestivalen i Göteborg finns även med i hela den norska upplagan av BODY. Arrangörerna hoppas att det 2006 kommer mycket norrmän till denna händelserika helg, som blivit ett mecca för bodybuilding och fitness.

Utgåvan är prishöjd med 20:- i hela Norden, och för första gången kan BODY:s köpare både läsa och se ett evenemang i ett och samma paket. Mycket nöje!

Redaktionen”

veldig bra, gleder meg. goggen:)

hur blire för oss premunanter då? måste vi gå och köpa en tidning också

DVD:n kommer naturligtvis även till prenumeranterna på tidningen.

Vitamin wrote:
    Ska precis gå iväg och köpa tidningen nu….prishöjd med 20:-
    Hoppas fan att det inte svämmar över med reklam på dvdn nu då..

Först 24 januari finns tidningen ute i handeln.

Vitamin wrote:
    Ska precis gå iväg och köpa tidningen nu….prishöjd med 20:-
    Hoppas fan att det inte svämmar över med reklam på dvdn nu då..

Hehe menar du seriöst att du tycker att 20kr för dvdn är dyrt?:

Andreas Guiance wrote:
    Hehe menar du seriöst att du tycker att 20kr för dvdn är dyrt?:

Jag kan oxå ha viss förståelse för hans resonemang.. sen kan man ju inte välja bort dvd:n utan tvingas betala 20 kr extra även om man inte vill ha dvd:n..

Det h

Vitamin wrote:
    Absolut så är 20kr dyrt,….om den nu inte följer med för att dom vill tjäna extra pengar på dvdn, och om så är fallet är det lite väl girigt anseer jag.

Återigen måste jag fråga om du skojar? Eftersom du tycker att 20 kr är dyrt antar jag att du vanliga fall handlar dvd-filmer billigare än så?

Om du kommer på ett sätt att tjäna pengar på att sälja dvd-filmer för 20 kr får du för övrigt gärna berätta för mig; jag är sugen på att konkurrera ut discshop och alla andra märkliga företag som tar 200 kr för sina filmer.

Andreas Guiance wrote:
    Återigen måste jag fråga om du skojar? Eftersom du tycker att 20 kr är dyrt antar jag att du vanliga fall handlar dvd-filmer billigare än så?

Om du kommer på ett sätt att tjäna pengar på att sälja dvd-filmer för 20 kr får du för övrigt gärna berätta för mig; jag är sugen på att konkurrera ut discshop och alla andra märkliga företag som tar 200 kr för sina filmer.

:emo-thumb
    En nyfiken fråga: Hur bär man sig åt för att få ett jobb som det du har nu?

olle wrote:
    :emo-thumb
    En nyfiken fråga: Hur bär man sig åt för att få ett jobb som det du har nu?

Man utmanar Ove Rytter på armbrytning; vinner man så får man jobbet!;)

Nej men hmm man skriver artiklar för BODY ett tag och har sen tur att Alex och Ove tycker att det man skriver är ok, samtidigt som Ove får för lite tid att skriva Presspytt varje nummer. Då kan man få mitt jobb:emo-thumb

Sådär, då har man sett dvd:n också. Kul! Stort tack för att ni skickade med den!
    Den här gången var Body extra efterlängtad!:emo-thumb

Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.