Fem byggartummar till Alex

Home Forums BODY Magazine Fem byggartummar till Alex

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 35 total)
  • Author

Alex..du är grym..
    Fortsätt på det viset!
    Tack!

Mycket bra ! :up:

Alex Danielsson wrote:
    Thanks bro, ledsen att jag aldrig ringde tillbaka. Höres under dagen?

No panic, mate. :)

Skulle mest snacka skit. :D

Från ett inlägg på POWERBOARD :emo-thumb

[http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1298&a=549243&rss=1400 http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1298&a=549243&rss=1400%5D

Polisen vill inte offentliggöra vad som kommit fram i förhören med den 13-åriga flicka som knivskars och våldtogs i Västerhaninge i fredags kväll, samtidigt som hennes 12-åriga kamrat mördades av sin styvfar.

Uppgifter om resultatet av de blodprover som tagits på 26-åringen som är häktad för mordet på sin styvdotter kommer som en överraskning för polisen:

– Uppgifterna stämmer inte. De poliser som är ansvariga för utredningen kommer inte att få blodprovsresultaten på flera dagar, säger Mats Nylén, informationsansvarig vid Södertörnpolisen.

Tidningsuppgifterna gjorde gällande att den misstänkte 26-åringen förutom alkohol och anabola steroider också hade tagit Rohypnol, kokain, amfetamin och rökt hasch.

Så före någon av vet vad personen i fråga hade i sig är diskussionen meningslös! En sak är säker han är sjuk i huvudet och ingen kroppsbyggare!

Oj missade en sak… Aftonbladet gör allt för att få läsare, man är så duktigt att man vet svar på en hel del saker långt före Polisen!

Satan i gatan Alex, om jag haft 4 tummar så hade jag gett dig 4 tummar upp.

Grymt bra! Detta skulle en viss Anders Westhgård behöva läsa..

Håller med föregående talare :emo-thumb Såå bra skrivet, Alex!!
    Jag blev så glad när jag läste ditt svar eftersom då får man se det ur ett annat perspektiv än det Aftonblade lyfte fram. Du skrev sakligt och på ett proffesionellt sätt och berättade om de olika biverkningarna som kan komma av användandet av droger. TACK :)

Tack. Åsikten är, något omarbetad, skickad till: AB, Expressen, DN, SvD, UNT och VLT.

Får väl se om de har intresse och plats.

mvh

Alex

Tidningar som AB är väl mer intresserad av the all-mighty dollar, i alla fall vad man kan tro nuförtiden

Alex, what can i say…all hands down!:worship: Glad att du finns här på Body!

Lars/

väldigt bra o informativt :) thumps up alex

:up:

Alex Danielsson wrote:
    Tack. Åsikten är, något omarbetad, skickad till: AB, Expressen, DN, SvD, UNT och VLT.

mvh

Alex

Eftersom både SVT och TV4 hängde på samma tåg så kanske de skulle må bra av samma åsikt? Risken/chansen finns ju att du hamnar i en tv-soffa, i och för sig…

Riktigt bra skrivet Alex! :emo-thumb

Alex Danielsson wrote:

mvh

Alex

Bra Alex! :up:

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 35 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.