Home › Forums › BODY Magazine › Handbok för hoppfulla
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
22 juli, 2008 at 15:19 #746984Anonym anvandareMember
Fick nya Body-tidningen i dag, och måste säga att jag har roat mig med att läsa artikelen ”Handbok för hoppfulla”. Javisst, ibland kunde man känna igen sig i några punkter.. .. he..he :whistle: men det var oavsätt rätt bra skrivet med skön humor! Helt klart en av dagens höjdare i Body-tidningen (med enbart 3 smilies på 3 meningar )
22 juli, 2008 at 15:19 #81507Anonym anvandareMember22 juli, 2008 at 15:27 #746985Anonym anvandareMemberEn av mina favoritartiklar of all time i tidningen:D
22 juli, 2008 at 15:52 #746986Anonym anvandareMemberVafan! Har det nya numret kommit nu? Jag har inte fått någon tidning i brevlådan och har således inte läst artikeln i fråga ännu.
Jag ger det några dagar till, sen blir jag antagligen tvungen att pm:a Magnus Branzén.
22 juli, 2008 at 16:03 #746987Anonym anvandareMemberJon Larsson wrote:Vafan! Har det nya numret kommit nu? Jag har inte fått någon tidning i brevlådan och har således inte läst artikeln i fråga ännu.Jag ger det några dagar till, sen blir jag antagligen tvungen att pm:a Magnus Branzén.
Jag har inte heller fått tidningen, varför jag varit nödgad att ägna mig åt tjuvläsning i digital form – naturligtvis ett mediokert substitut för the real deal.
Vad sägs om att bilda en lynchmobb och styra kosan mot Magnus lägenhet någon gång här framöver Jon? Jag erbjuder mig att leda talkören:
”Låt ropen skalla, tyrannen Magnus ska falla, fixa BODY åt alla!” osv:aggresiv:
22 juli, 2008 at 16:24 #746988Anonym anvandareMemberSåå jädra skön artikel! Hoppas nu folk ser ”ironin” i denna.
MÅNGA skratt blev det!
Fortsatt skön sommar!!22 juli, 2008 at 18:20 #746989Anonym anvandareMemberJag har fått min tidning.
Hade redan läst stora delar av ”handboken” tidigare, suverän.
22 juli, 2008 at 18:25 #746990Anonym anvandareMemberDet var som julafton när tidningen dök ner i brevlådan idag…. ÄNTLIGEN som Fylking säger!
Vi har väntat med spänning på detta nummer…. fnissat många gånger redan åt denna klockrena artikelJag visste inte att humor var det som kunde få mig att falla som en fura….förrän jag träffade Jp
I´M PROUD!
skrattar för mig själv varje gång jag hör ordet ”coach”…eller coch…eller hur det nu var
23 juli, 2008 at 20:21 #746991Anonym anvandareMemberTidningen trillade ner i brevlådan idag… Jag säger bara voi voi voi, så mycket har jag inte skrattat på länge! Hoppas nu att folket tar artikeln på rätt sätt, men oavsett så var det ju faktiskt humor på mycket skön nivå!
Tummen upp för artikeln i fråga, den förgyllde min dag en smula!
:emo-thumb23 juli, 2008 at 20:42 #746992Anonym anvandareMemberHandboken för hoppfulla kan mycket väl vara det roligaste som någonsin publicerats i denna tidning.
Jag garvade högt, kan jag säga, vilket framkallar den där känslan av lätt sinnessjukdom när man för tillfället är ensam, vilket jag var när jag läste artikeln.
Utan att avslöja för mycket för de som inte läst artikeln, kan jag bara säga att substantivet ”minigris” används på exakt rätt ställe och på ett mycket underhållande sätt.
23 juli, 2008 at 21:20 #746993Anonym anvandareMemberMycket bra gjort :up:
23 juli, 2008 at 21:21 #746994Anonym anvandareMemberwtf, får köpa tidningen imorn eller sen!
24 juli, 2008 at 22:42 #746995Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:Det var som julafton när tidningen dök ner i brevlådan idag…. ÄNTLIGEN som Fylking säger!
Vi har väntat med spänning på detta nummer…. fnissat många gånger redan åt denna klockrena artikelJag visste inte att humor var det som kunde få mig att falla som en fura….förrän jag träffade Jp
I´M PROUD!
skrattar för mig själv varje gång jag hör ordet ”coach”…eller coch…eller hur det nu var
förstår att du tycker detta var en klockren artikel eftersom delar av det är exakt det samma som du skrev i tråden ”Body Fitness Wannabe”
tycker att det är skrämmande att body sedan tillåter din pojkvän att lägga ut detta som en artikel i tidningen, trodde detta var en seriös träningstidning
24 juli, 2008 at 22:53 #746996Anonym anvandareMemberMike_s wrote:tycker att det är skrämmande att body sedan tillåter din pojkvän att lägga ut detta som en artikel i tidningen, trodde detta var en seriös träningstidningPrecis! Man ska kunna få läsa Body utan att behöva skratta eller le! Jäkla skämttidning det här! Och nåde den som postar humoristiska inlägg här på forumet i fortsättningen (ja jag menar just er Maci, Renegade, Gure och ni andra:nono:)!!
24 juli, 2008 at 22:57 #746997Anonym anvandareMemberMike_s wrote:förstår att du tycker detta var en klockren artikel eftersom delar av det är exakt det samma som du skrev i tråden ”Body Fitness Wannabe”tycker att det är skrämmande att body sedan tillåter din pojkvän att lägga ut detta som en artikel i tidningen, trodde detta var en seriös träningstidning
Trist att du inte gillade den, men majoriteten av dem jag pratat med verkar ha uppskattat och sett att den är skriven med glimten i ögat (inklusive BF-aspirerande tjejer med bloggar).
Smaken är som baken – delad och skitig, eller vad man brukar säga.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.