Killen på omslaget nr 269

Home Forums BODY Magazine Killen på omslaget nr 269

• This topic is empty.
Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • Author

Finns det någon information om killen på framsidan av senaste body magazine? förvånad över att ingen har pratat mer om honom, han hade SJUK bra fysik juh

jag tror att han heter Kristjan Samuelsson och är islänning. jag har bara hittat lite bilder av honom på nån isländs fittnes tävlning eller liknande.

MVH
    Asal

Asal wrote:
    Finns det någon information om killen på framsidan av senaste body magazine? förvånad över att ingen har pratat mer om honom, han hade SJUK bra fysik juh

jag tror att han heter Kristjan Samuelsson och är islänning. jag har bara hittat lite bilder av honom på nån isländs fittnes tävlning eller liknande.

MVH
    Asal

Du kan hitta bilder på honom på muscle.se kika under NOGO 2006 CBB+178cm. Riktigt bra fysik.

helt sjuk bra fysik tycker jag. hans grymt smala midja och 0% underhudsfett lägger honom i en helt annan nivå jämfört med dom andra.

vet någon om han har nån hemsida där man kan få reda på statistik och mått osv?

Givetvis håller jag inte med dig, Christján var i jättebra form, faktum är att jag blev lite chockerad över hans förbättringar från tävlingen 3 veckor tidigare då jag själv slog honom i Loaded Cup i Danmark.

Veckan innan jag kom 2:a i västerås så vann jag Oslo Grand Prix inte bara min klass utan även overall titeln, Christján deltog inte där pågrund av att han inte var fullt nöjd med sin form och insåg troligtvis att jag skulle slå honom igen. Jag håller med dig om att Christján verkligen toppade formen till denna tävling, perfekt vätsketömning, bra färg, och betdyligt mindre underhudsfett än 3 veckor tidigare.

Dock håller jag inte med om att han var i en klass för sig själv, själv så missade jag tajmingen helt till denna tävling då man bestämt sig att börja 1½ timme tidigare än utsatt tid, vilket innebar att jag varken hann värma upp, tömma på vätska eller pensla på färg i tid, eftersom jag kom in en halvtimme i lokalerna innan jag skulle upp på scen.

Jag tycker Christján har en grym fysik men anser att jag själv var minst lika hård som killen i fråga om dock lite slätare än vad jag borde vara pågrund av vätska och sämre definitioner på grund av dålig färg. Muskulärt har jag vissa bättre sidor och givetvis vissa sämre, hade allting klaffat för mig denna dag så hade jag blivit en svår match för honom.

Jaja, nu skall jag sluta att höja mig själv till skyarna. Givetvis är det till mitt förtret som han knep förstaplatsen och fick plåtningen för Body mitt framför ögonen på mig. Och ännu värre är att mina prestationer i Oslo Grand Prix inte ens har nämnts i tidningen.

Asal wrote:
    helt sjuk bra fysik tycker jag. hans grymt smala midja och 0% underhudsfett lägger honom i en helt annan nivå jämfört med dom andra.

vet någon om han har nån hemsida där man kan få reda på statistik och mått osv?

JackRonnovius wrote:
    Dock håller jag inte med om att han var i en klass för sig själv, själv så missade jag tajmingen helt till denna tävling då man bestämt sig att börja 1½ timme tidigare än utsatt tid, vilket innebar att jag varken hann värma upp, tömma på vätska eller pensla på färg i tid, eftersom jag kom in en halvtimme i lokalerna innan jag skulle upp på scen.

Men jag är inte bitter… :frust:

JackRonnovius wrote:
    Givetvis är det till mitt förtret som han knep förstaplatsen och fick plåtningen för Body mitt framför ögonen på mig. Och ännu värre är att mina prestationer i Oslo Grand Prix inte ens har nämnts i tidningen.

Inte det minsta…

Dalkarlen wrote:
    Men jag är inte bitter… :frust:

Haha.:D

Det som avgör en tävling är hur man ser ut på scenen, inte hur man kunde se ut.

Håller med, riktigt schysst fysik :emo-thumb
    Det bästa som jag sett på CBB scenen än så länge

Benjamin wrote:
    Håller med, riktigt schysst fysik :emo-thumb
    Det bästa som jag sett på CBB scenen än så länge

Håller med till 100%. I den form han hade på NOGP, och med den fysik Kristjan har så är han mycket svårslagen, grym symmetri med en rund snygg muskulatur.

Såg direkt backstage att han var vinnaren i våras på NOGP. Iaf det bästa jag sätt live i CBB, so far.

JackRonnovius wrote:
    G

.

och jag höll på att bli av med oskulden i helgen…om jag inte hade varit så ful och otränad samt haft bättre hygien :pop:

Mats E. wrote:
    Håller med till 100%. I den form han hade på NOGP, och med den fysik Kristjan har så är han mycket svårslagen, grym symmetri med en rund snygg muskulatur.

Såg direkt backstage att han var vinnaren i våras på NOGP. Iaf det bästa jag sätt live i CBB, so far.

Fast du får inte heller underskatta dina ökningar senaste åren ;)
    Dag som natt mellan din form på NOPG och den du visade upp på SM, syftar inte på hårdheten utan på de musklerna du lagt på dig.

PS: Fast du är fortfarande lika feminin när du poserar :)

Benjamin wrote:
    Fast du får inte heller underskatta dina ökningar senaste åren ;)
    Dag som natt mellan din form på NOPG och den du visade upp på SM, syftar inte på hårdheten utan på de musklerna du lagt på dig.

PS: Fast du är fortfarande lika feminin när du poserar :)

haha.. jag får nog jobba hårt på att få bort det feminina i min posering.. vet iaf att mage/ben såg riktigt kass ut.. Jag är nöjd med mina förbättringar, hade trots dessa aldrig rått på mannen som denna tråd handlar om.

Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.