Home › Forums › BODY Magazine › klagemål på body nr 2
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
9 februari, 2008 at 23:46 #798579Anonym anvandareMember
hej
nu är jag förbannad,hur j**la okunniga är ni som skriver under bilder som produceras i body igentligen,är ni överhuvudtaget insatta i sporten,jag syftar på det ni skrev om mig i senaste numret,jag citerar ”paul brunsson,mmsports,som uppvisade en riktigt snygg x-fysik.han skulle dock behöva ett par timmar i chinsräcket för att bättra på ryggen – både bredd och tjocklek.” för det första så är det ganska motsägelsefullt att skriva att någon har en snygg x fysik och sen säga att personen har ”dålig rygg”.grejjen är väll den att har man en snygg x fysik så har man väll en bra rygg.i vilket fall som helst så har många duktiga framgångsrika byggare sagt att min rygg är min bästa muskelgrupp.hade det stått att jag hade mindre bra ben så hade jag förstått,men rygg?:what:9 februari, 2008 at 23:46 #83097Anonym anvandareMember9 februari, 2008 at 23:48 #798580Anonym anvandareMember[http://forum.body.se/attachment.php?attachmentid=37951&stc=1&d=1202597235http://forum.body.se/attachment.php?attachmentid=37952&stc=1&d=1202597261http://forum.body.se/attachment.php?attachmentid=37953&stc=1&d=1202597261]
9 februari, 2008 at 23:50 #798581Anonym anvandareMemberden sista är typ 1,5 år gammal,men dom första är ganska nya,snälla ge mig kritik,både negativ och gärna positiv för jag blev ganska nere och chockad över kritiken i body.jag tycker själv att jag har en grym rygg men jag kanske är för snäll mot mig själv:|
9 februari, 2008 at 23:51 #798582Anonym anvandareMemberSer mkt bra ut!:up:
9 februari, 2008 at 23:53 #798583Anonym anvandareMember[http://forum.body.se/attachment.php?attachmentid=37954&stc=1&d=1202597574]lelle gillade iallefall min rygg:p
9 februari, 2008 at 23:56 #798584Anonym anvandareMemberDavid Frykman wrote:Ser mkt bra ut!:up:tack david:)
10 februari, 2008 at 00:11 #798585Anonym anvandareMemberpaul wrote:[http://forum.body.se/attachment.php?attachmentid=37954&stc=1&d=1202597574]lelle gillade iallefall min rygg:pKanske beror på vem han jämför dig med?
& då behöver det inte betyda att skribenten tycker din rygg är dålig i sig, utan den blir mer eller mindre bra beroende på vem han jämför dig med?:friends::up:10 februari, 2008 at 00:20 #798586Anonym anvandareMemberhaha:Pkolla in han den ”självgode fan”.närå jag skojja bara med dig.jag menade inte att min rygg skulle vart bättre än din andreas,menade bara att dom kan lägga in kretiken där det hade passat,typ på benen,det hade jag godtatt,men ryggen tycker inte jag kändes rättvist.
10 februari, 2008 at 00:24 #798587Anonym anvandareMemberpaul wrote:haha:Pkolla in han den ”självgode fan”.närå jag skojja bara med dig.jag menade inte att min rygg skulle vart bättre än din andreas,menade bara att dom kan lägga in kretiken där det hade passat,typ på benen,det hade jag godtatt,men ryggen tycker inte jag kändes rättvist.Det var inte riktigt så jag menade heller.
Men både jag & Tom som slog dig har ryggen som våra bästa muskelgrupper. & det kanske var oss skribenten jämförde dig med när han tyckte du skulle köra mer chins?:dntknw: Hade han jämfört våra bröstmuskler skulle han säkert tyckt att jag skulle köra mer bänkpress, eftersom du har bättre bröst än mig.
10 februari, 2008 at 00:25 #798588Anonym anvandareMemberMin amatöråsikt är att du har en jävligt bra rygg. Kan liksom inte se nåt annat.
10 februari, 2008 at 00:37 #798589Anonym anvandareMemberpaul wrote:hej
nu är jag förbannad,hur j**la okunniga är ni som skriver under bilder som produceras i body igentligen,är ni överhuvudtaget insatta i sportenJag väljer att inte gå in på huruvida kritiken av din rygg stämmer eller inte, men att kalla [http://forum.body.se/member.php?u=266] för okunnig och inte insatt i sporten känns…märkligt?
Dessutom anser jag att Andreas har en bra poäng. Min rygg är bra jämfört med min lillsyrras (thank god) och usel jämfört med din. Din rygg är fenomenal jämfört med min, men står sig enligt mig slätt jämfört med exempelvis Andreas. Bedömningar i den här sporten är relativa.
I övrigt låter jag Mr Age själv svara.
10 februari, 2008 at 01:14 #798590Anonym anvandareMemberSedan är det lite skillnad att posta upp lite bilder på brädan tagna i opti-ljus och påvisa att så här ser minsann min rygg ut, än att stå på scenen dietat och tömd inför domare och publik och framföra samma sak.
Jag har inga tvivel om skribentens kompetens. Jag tex anser jag har bra ben villket inte gick hem, till nästa tävling kommer jag förrutom att tränat på dem mer försöka presentera dem på ett bättre sätt framförallt.
10 februari, 2008 at 01:27 #798591Anonym anvandareMemberpaul wrote:hej
nu är jag förbannad,hur j**la okunniga är ni som skriver under bilder som produceras i body igentligen,är ni överhuvudtaget insatta i sporten,jag syftar på det ni skrev om mig i senaste numret,jag citerar ”paul brunsson,mmsports,som uppvisade en riktigt snygg x-fysik.han skulle dock behöva ett par timmar i chinsräcket för att bättra på ryggen – både bredd och tjocklek.” för det första så är det ganska motsägelsefullt att skriva att någon har en snygg x fysik och sen säga att personen har ”dålig rygg”.grejjen är väll den att har man en snygg x fysik så har man väll en bra rygg.i vilket fall som helst så har många duktiga framgångsrika byggare sagt att min rygg är min bästa muskelgrupp.hade det stått att jag hade mindre bra ben så hade jag förstått,men rygg?:what:Att din rygg är bäst är DIN åsikt, uppenbarligen tyckte han som skrev i tidningen inte så, det är HANS åsikt, det gör honom inte inkompetent, bara oliktänkande. Personligen tycker jag att du bör söka lite själdistans och inse och acceptera att alla tycker olika.
Personligen tycker jag att din rygg ser väldigt bra ut, däremot tycker jag du verkar ha en usel attityd. Mindre chins mer skön litteratur?
10 februari, 2008 at 02:02 #798592Anonym anvandareMemberok I get it..blev iallefall förvånad över klagande på min rygg men det e sant alla har rätt till en egen åsikt
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.