klagemål på body nr 2

Home Forums BODY Magazine klagemål på body nr 2

• This topic is empty.
Viewing 13 posts - 31 through 43 (of 43 total)
  • Author
    storcc wrote:
    Jag kunde ge mig fan på att du och JP var ihop… första tanken när jag läste dina inlägg… Ju mer du skrivit desto självklarare blev det. Sen såg jag att det stämde i din blogg… Måste vara grymt bra när ens sambo dömer.

Visste väl att det var något som felade..:frust:

JP: Har jag nån chans på dig?? ;)

Tänk på blodtrycket :)

TeTe wrote:
    JP: Har jag nån chans på dig?? ;)

Men, men, jag som trodde att det var du och jag? 😥

Jorgen wrote:
    Men, men, jag som trodde att det var du och jag? 😥

Nä, men då blir det ju en till som har favörer, ju…

Janpeter Sangborn wrote:
    Nä, men då blir det ju en till som har favörer, ju…

Dom kör ju inte i samma klass heller. Då måste det vara ok väl?

Jorgen wrote:
    Dom kör ju inte i samma klass heller. Då måste det vara ok väl?

Jag vill också bli domare så jag kan fixa en tjej :(

;)

paul wrote:
    svar till alla här:
    igår hade jag en jävlig dag,hela månaden har faktiskt varit väldigt hektisk,kommer hem med min nyköpta body och jag blev förbannad som f*n,kasta mig på datan och öppna tråden,och inte först förens nyss på gymet kom jag på vad jag gort missuppfattat skribenten, men nu vill jag iallefall be om ursäkt för jag kom på vad andreas försökte få mig att förstå igår,att det inte var kritik mot min ”dåliga”rygg utan bara att andreas och tom hade bättre vilket dom hade.
    och som ni alla tänker så är det så,jag kan vara väldigt trögtänkt ibland,jag erkänner.så än en gång ber jag om ursäkt om jag kasta skit på någon oskyldig.

bra att du tog ditt förstånd till fånga, för dom flesta här tänkte nog bara att grinollen måste fälla ut pungen och landa och inte ta sig själv på så stort allvar, eller nåja jag gjorde iaf det :)

men alla har dåliga dagar när man skriver lång före man tänker =)

storcc wrote:
    Jag kunde ge mig fan på att du och JP var ihop… första tanken när jag läste dina inlägg… Ju mer du skrivit desto självklarare blev det. Sen såg jag att det stämde i din blogg… Måste vara grymt bra när ens sambo dömer.

BUSTED! shit jag får skriva med liten stil så att inte Jp kan läsa detta….han har inte så bra syn…du ska veta att det är skitbra att ha en domares favör i 40 min per år när jag står på scenen. Sen att jag måste stå ut med honom 365 dagar om året det får jag köpa. Det är ju värt att slippa dieta, slippa träna och bara gå upp o vinna skiten iallafall! smart va? mitt tips: få en domare på fall om du vill bli stjärna i denna ”sporten” [/b]:|

athleticmia wrote:
    BUSTED! shit jag får skriva med liten stil så att inte Jp kan läsa detta….han har inte så bra syn…du ska veta att det är skitbra att ha en domares favör i 40 min per år när jag står på scenen. Sen att jag måste stå ut med honom 365 dagar om året det får jag köpa. Det är ju värt att slippa dieta, slippa träna och bara gå upp o vinna skiten iallafall! smart va? mitt tips: få en domare på fall om du vill bli stjärna i denna ”sporten” [/b]:|

Nu tror jag inte det var att du skulle få fördel på scen utav JP som Storcc menade. Han menade nog informationen om att man måste tävla på NOGP för att få sanktion att tävla utomlands.

Tror jag i alla fall:what:

”Måste vara grymt bra när ens sambo dömer.”

hur ska man tolka detta AndreasP?

Att jag kan få info från Jp angående tävlingar, regler osv utan att behöva leta upp den själv är givetvis skitbra! men infon i detta fall angående sanktion eller inte till loaded cup spelar mig personligen mindre roll eftersom jag först o främst tävlar i Sverige…jag gillar ju svenska domare vet du! ;)

athleticmia wrote:
    ”Måste vara grymt bra när ens sambo dömer.”

hur ska man tolka detta AndreasP?

Hej Mia jag hade tolkat det på samma sätt som du om inte snacket om att man måste tävla i Sverige först för att få sanktion att tävla utomlands hade varit uppe innan.

Att folk orkar.. den här tråden är lika kass som den felstavade rubriken, att sen dra alla skribenter över en kam är magstarkt.

Nu berodde väl detta på en dålig dag och det kan ju som bekant knäcka den bäste ;)

Ont så har du en bra rygg Paul! Dock inte i klass med Andreas.

Muddler wrote:
    Att folk orkar.. den här tråden är lika kass som den felstavade rubriken, att sen dra alla skribenter över en kam är magstarkt.

Nu berodde väl detta på en dålig dag och det kan ju som bekant knäcka den bäste ;)

Ont så har du en bra rygg Paul! Dock inte i klass med Andreas.

Wördz! :up:

Viewing 13 posts - 31 through 43 (of 43 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.