Klockrent nr 300!

Home Forums BODY Magazine Klockrent nr 300!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 35 total)
  • Author

Blev så glad nu idag då den kom ner i brevlådan, trodde jag fått mitt sista nummer förra månaden och hade klantat mig att glömt att förnya. Nu fick jag det :L

Riktigt bra nummer!

Magnus Branzén wrote:
    Aktuell info om din prenumeration (status, rätt adress, etc) får du genom att logga in hos Pressdata. Där kan du också beställa saknad tidning med ett klick. Inloggningen gör du med ditt kundnummer (se faktura) och postnummer på [https://www.kundservice.net/index.aspx?Login=BOD]

Om du inte har ditt kundnummer tillgängligt kan du kontakta kundtjänst på 08-799 62 70 och få det eller göra ditt ärende direkt i telefonen.

Tack Magnus! I´ll act on it!:emo-thumb

Jag håller med, gillar hela numret. Framförallt diskussionen ”snillen spekulerar”
    Mer sånt!!

BTW.. Malin i swimsuit edition – Terri T look alike!

garm wrote:
    Jag håller med, gillar hela numret. Framförallt diskussionen ”snillen spekulerar”
    Mer sånt!!

Håller med, så roligt att spekulera hur diskussionen gick överstyr och alla började slåss för sin åsikt x)

Jag har ögnat genom tidningen efter jag köpt den på COOP och måste ställa mig i raden av kongratulanter som säger att det här numret är riktigt riktigt bra! :up:

Jubileumsnummer brukar bli bra, även denna gång har ni lyckats! :D

Nummer 300 var bra, liksom alla andra tidigare nummer och framtida nummer keep up the good work at Body redaktionen

Gustaf Lindberg wrote:
    Håller med, så roligt att spekulera hur diskussionen gick överstyr och alla började slåss för sin åsikt x)

Jepp! Den delen hade ja störst behållning av får jag säga! Hoppas verkligen det spinns vidare med det formatet, behöver ju inte nödvändigtvis handla om kost även om det finns oändligt mycket att ösa ur, men hade funkat riktigt bra att avhandla olika träningsmyter t. ex.

Allan wrote:
    Jepp! Den delen hade ja störst behållning av får jag säga! Hoppas verkligen det spinns vidare med det formatet, behöver ju inte nödvändigtvis handla om kost även om det finns oändligt mycket att ösa ur, men hade funkat riktigt bra att avhandla olika träningsmyter t. ex.

Jepp, ödmjuk som jag är gillade jag själv formatet;) (Och deltagarna gjorde artikel-”skrivandet” till ett självspelande piano.)

Det är inte alls omöjligt att det kan dyka upp andra liknande runda bords-varianter om exempelvis träning framöver.

Ännu ett nummer där det ska skrivas om armar.. Börjar tröttna på det nu.
    14 av de 32 omslagen som visas på sida 38-39 har rubriken/underrubriken ”armar”, ”biceps”, ”triceps”. Har inte läst hela tidningen än så jag ska inte klaga men jag ville i alla fall få sagt att det börjar bli tröttsamt med så mycket skriverier om armträning då det finns mycket annat och mer intressant att skriva om.

Oli wrote:
    Ännu ett nummer där det ska skrivas om armar.. Börjar tröttna på det nu.
    14 av de 32 omslagen som visas på sida 38-39 har rubriken/underrubriken ”armar”, ”biceps”, ”triceps”. Har inte läst hela tidningen än så jag ska inte klaga men jag ville i alla fall få sagt att det börjar bli tröttsamt med så mycket skriverier om armträning då det finns mycket annat och mer intressant att skriva om.

Lättaste att se och växa med till stranden och syns klart och tydligt dagligen med t-tröjor. Skulle gärna läsa om en mer detaljerad ryggträning för omväxlings skull. Har precis börjat köpa/läsa denna tidning själv men har bläddrat i tidigare ex i receptionen där jag tränar. Kan också hålla med att de äldre tidningar jag lyckats fiska upp där, tar upp just armträning.

Grymt jubileums nummer!

Andreas Guiance wrote:
    Jepp, ödmjuk som jag är gillade jag själv formatet;) (Och deltagarna gjorde artikel-”skrivandet” till ett självspelande piano.)

Det är inte alls omöjligt att det kan dyka upp andra liknande runda bords-varianter om exempelvis träning framöver.

:up: sa kan du fixa upp diskussionen med lite spanskt temperament och slänga in lite sköna fula ord pa spanska sa blir det top notch :D

Steppen1983 wrote:
    :up: sa kan du fixa upp diskussionen med lite spanskt temperament och slänga in lite sköna fula ord pa spanska sa blir det top notch :D

Hehe jag ska jobba på det;)

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 35 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.