Home › Forums › BODY Magazine › Klockrent nr 300!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
25 juni, 2009 at 21:56 #630696Anonym anvandareMember
Blev så glad nu idag då den kom ner i brevlådan, trodde jag fått mitt sista nummer förra månaden och hade klantat mig att glömt att förnya. Nu fick jag det :L
25 juni, 2009 at 23:32 #630697Anonym anvandareMemberRiktigt bra nummer!
26 juni, 2009 at 13:19 #630698Anonym anvandareMemberMagnus Branzén wrote:Aktuell info om din prenumeration (status, rätt adress, etc) får du genom att logga in hos Pressdata. Där kan du också beställa saknad tidning med ett klick. Inloggningen gör du med ditt kundnummer (se faktura) och postnummer på [https://www.kundservice.net/index.aspx?Login=BOD]Om du inte har ditt kundnummer tillgängligt kan du kontakta kundtjänst på 08-799 62 70 och få det eller göra ditt ärende direkt i telefonen.
Tack Magnus! I´ll act on it!:emo-thumb
26 juni, 2009 at 13:35 #630699Anonym anvandareMemberJag håller med, gillar hela numret. Framförallt diskussionen ”snillen spekulerar”
Mer sånt!!26 juni, 2009 at 16:34 #630700Anonym anvandareMemberBTW.. Malin i swimsuit edition – Terri T look alike!
26 juni, 2009 at 16:47 #630701Anonym anvandareMembergarm wrote:Jag håller med, gillar hela numret. Framförallt diskussionen ”snillen spekulerar”
Mer sånt!!Håller med, så roligt att spekulera hur diskussionen gick överstyr och alla började slåss för sin åsikt x)
26 juni, 2009 at 19:50 #630702Anonym anvandareMemberJag har ögnat genom tidningen efter jag köpt den på COOP och måste ställa mig i raden av kongratulanter som säger att det här numret är riktigt riktigt bra! :up:
Jubileumsnummer brukar bli bra, även denna gång har ni lyckats!
28 juni, 2009 at 20:24 #630703Anonym anvandareMemberNummer 300 var bra, liksom alla andra tidigare nummer och framtida nummer keep up the good work at Body redaktionen
28 juni, 2009 at 22:06 #630704Anonym anvandareMemberGustaf Lindberg wrote:Håller med, så roligt att spekulera hur diskussionen gick överstyr och alla började slåss för sin åsikt x)Jepp! Den delen hade ja störst behållning av får jag säga! Hoppas verkligen det spinns vidare med det formatet, behöver ju inte nödvändigtvis handla om kost även om det finns oändligt mycket att ösa ur, men hade funkat riktigt bra att avhandla olika träningsmyter t. ex.
28 juni, 2009 at 22:41 #630705Anonym anvandareMemberAllan wrote:Jepp! Den delen hade ja störst behållning av får jag säga! Hoppas verkligen det spinns vidare med det formatet, behöver ju inte nödvändigtvis handla om kost även om det finns oändligt mycket att ösa ur, men hade funkat riktigt bra att avhandla olika träningsmyter t. ex.Jepp, ödmjuk som jag är gillade jag själv formatet;) (Och deltagarna gjorde artikel-”skrivandet” till ett självspelande piano.)
Det är inte alls omöjligt att det kan dyka upp andra liknande runda bords-varianter om exempelvis träning framöver.
29 juni, 2009 at 01:48 #630706Anonym anvandareMemberÄnnu ett nummer där det ska skrivas om armar.. Börjar tröttna på det nu.
14 av de 32 omslagen som visas på sida 38-39 har rubriken/underrubriken ”armar”, ”biceps”, ”triceps”. Har inte läst hela tidningen än så jag ska inte klaga men jag ville i alla fall få sagt att det börjar bli tröttsamt med så mycket skriverier om armträning då det finns mycket annat och mer intressant att skriva om.1 juli, 2009 at 09:57 #630707Anonym anvandareMemberOli wrote:Ännu ett nummer där det ska skrivas om armar.. Börjar tröttna på det nu.
14 av de 32 omslagen som visas på sida 38-39 har rubriken/underrubriken ”armar”, ”biceps”, ”triceps”. Har inte läst hela tidningen än så jag ska inte klaga men jag ville i alla fall få sagt att det börjar bli tröttsamt med så mycket skriverier om armträning då det finns mycket annat och mer intressant att skriva om.Lättaste att se och växa med till stranden och syns klart och tydligt dagligen med t-tröjor. Skulle gärna läsa om en mer detaljerad ryggträning för omväxlings skull. Har precis börjat köpa/läsa denna tidning själv men har bläddrat i tidigare ex i receptionen där jag tränar. Kan också hålla med att de äldre tidningar jag lyckats fiska upp där, tar upp just armträning.
5 juli, 2009 at 23:33 #630708Anonym anvandareMemberGrymt jubileums nummer!
7 juli, 2009 at 12:44 #630709Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Jepp, ödmjuk som jag är gillade jag själv formatet;) (Och deltagarna gjorde artikel-”skrivandet” till ett självspelande piano.)Det är inte alls omöjligt att det kan dyka upp andra liknande runda bords-varianter om exempelvis träning framöver.
:up: sa kan du fixa upp diskussionen med lite spanskt temperament och slänga in lite sköna fula ord pa spanska sa blir det top notch
7 juli, 2009 at 13:23 #630710Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote::up: sa kan du fixa upp diskussionen med lite spanskt temperament och slänga in lite sköna fula ord pa spanska sa blir det top notchHehe jag ska jobba på det;)
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.