ledaren i senaste body- skämt?

Home Forums BODY Magazine ledaren i senaste body- skämt?

• This topic is empty.
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author

i den senaste ledaren i body så ursäktar sig chefs redaktören över en stor miss i förra utgåvan. det fanns inte med ett reportage som det gjordes reklam för på framsidan.

men nu till min fråga. var det ett aprilskämt, inkompetens eller slarv som gjorde att det på samma sida blev två ganska grova fel?

båda i redaktörens ”Stolpe ut” lista.

det första var att Arnold skulle ha vunnit Mr O 1981 då han inte ens var med och redaktören syftar så klart på 1980 som var det mkt kontroversiella året då Arnold vann.

det andra var att Dorian Yates vann fem Mr O titlar på rad. vilket är fel eftersom Yates vann Mr O sex gånger(1992-1997).

så vad var det, ett skämt, okunnighet eller slarv? tyckte det var ganska komiskt att det var två fel på samma sidan som det ursäktas ett annat…

rinse wrote:
    i den senaste ledaren i body så ursäktar sig chefs redaktören över en stor miss i förra utgåvan. det fanns inte med ett reportage som det gjordes reklam för på framsidan.

men nu till min fråga. var det ett aprilskämt, inkompetens eller slarv som gjorde att det på samma sida blev två ganska grova fel?

båda i redaktörens ”Stolpe ut” lista.

det första var att Arnold skulle ha vunnit Mr O 1981 då han inte ens var med och redaktören syftar så klart på 1980 som var det mkt kontroversiella året då Arnold vann.

det andra var att Dorian Yates vann fem Mr O titlar på rad. vilket är fel eftersom Yates vann Mr O sex gånger(1992-1997).

så vad var det, ett skämt, okunnighet eller slarv? tyckte det var ganska komiskt att det var två fel på samma sidan som det ursäktas ett annat…

Nej, dessvärre är det inget skämt. Bara två FMF fler än vad jag först insåg. Och båda är av simpel korrekturkaraktär. Eller som du träffsäkert uttrycker det: slarv.

FMF EXTRA 1: Ja fan, det smög sig in fel årtal på Arnolds comeback. Men det var fortfarande fel att han vann (enligt mig).

FMF EXTRA 2: Ja fan, naturligtvis vann Dorian sex gånger, inte fem som jag hackade ner. Men det var fortfarande fel att han vann 1994 (enligt mig).

Klantigt – kort & gott.

Sorry.

/A

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.