Home › Forums › BODY Magazine › Leter etter bilder av Eva Linda Karlson
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
28 februari, 2006 at 07:16 #94615Anonym anvandareMember28 februari, 2006 at 07:16 #1036534Anonym anvandareMember
Er på utkikk etter noen bilder body.se har publisert for en stund tilbake. Jeg sendte en mail til Eva Linda, men hun hadde ikke bildene så hun sa jeg skulle kontakte body.se fordi de har publisert disse tidligere. Bildene jeg er på utkikk etter ser slik ut, men jeg trenger de i bedre kvalitet og størrelse:
Slik ser mailen jeg sendte til Eva ut:
Hej Andre!
Tack för ditt mail och dina komplimanger. Det gör mig glad och jag tackar ödmjukast för det.
Dessvärre har jag inte de bilderna i större format, men jag vet att Body.se har publicerat dom för längesen. Dom kanske har kvar dom. Så hör av dig till dom.
Varma hälsningar
Andrè R skrev:
Hei Eva Linda!Først vil jeg bare si at jeg er et stort fan av deg og du har en perfekt kroppbygging i mine øyne. Jeg beundrer deg!
Jeg holder for tiden med et prosjekt om trening i mine studier og trenger derfor noen bilder. Jeg lurte på om du kunne sende meg de to bildene som ligger på ditt galleri 5 der du gjør splitt i bedre kvalitet og størrelse? De bildene som ligger på galleriet var noe uklare og små. Det hadde vært fint om du kunne sendt meg disse bildene med bedre kvalitet og større size.
På forhånd takk!
Med vennlig hilsen Andrè, Norge
Evalinda Karlsson
Mobilnr: +46707824411
Hemsida: [www.evalinda.dinstudio.se]
Noen som kan hjelpe meg?Mvh Andrè
28 februari, 2006 at 16:53 #1036535Anonym anvandareMemberapriliamann wrote:Er på utkikk etter noen bilder body.se har publisert for en stund tilbake. Jeg sendte en mail til Eva Linda, men hun hadde ikke bildene så hun sa jeg skulle kontakte body.se fordi de har publisert disse tidligere. Bildene jeg er på utkikk etter ser slik ut, men jeg trenger de i bedre kvalitet og størrelse.Det närmaste jag kan komma bättre kvalitet är att du beställer tidningen som bilderna var publicerade i och sedan utgår från dessa bilder. Maila [mailto:redax@body.se] med din adress. Här är hela sidan:
[http://www.bk-sportsmag.se/fitnesshistoria/ [img=http://www.bk-sportsmag.se/fitnesshistoria/fitness_4.jpg]]
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.