lite problem med DVDn

Home Forums BODY Magazine lite problem med DVDn

• This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author

e så att det poppar inte upp nåt när jag sätter in skivan (vilket till 99% e min dators fel) och då täntke jag starta ifrån skivan men finns ju inge ex,bat,avi,mpeg,wmv filer alls utan BUP,IFO,VOB vilket inte går att starta då de inte e sådana filer.

så vad göra?

lightning wrote:
    e så att det poppar inte upp nåt när jag sätter in skivan (vilket till 99% e min dators fel) och då täntke jag starta ifrån skivan men finns ju inge ex,bat,avi,mpeg,wmv filer alls utan BUP,IFO,VOB vilket inte går att starta då de inte e sådana filer.

så vad göra?

Du behöver starta det program på din dator som du använder för att spela upp DVD och sedan säga åt det att starta DVD-uppspelning från den enhet där DVD-skivan ligger i.

Har du inte DVD-uppspelningsprogram så kan exempelvis Media Player Classic vara ett alternativ: [http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=82303&package_id=84358]

Finns andra alternativ med…

lightning wrote:
    e s

Har ocks

kent wrote:
    Har också ett stort problem med min dvd. Den innehåller nämligen ingen information. Den startar inte och kollar man egenskaper så innhåller den 0 byte.

Edit: Verkar vara något mystiskt med min dvd-rom. Återkommer

Hej Kent,

Om problemen med DVD-ROM:en inte löser sig, utan du tror att det är fel på själva DVD-filmen, så kan du sända den och din adress till oss på;

BODY Magazine
    Box 3417
    103 68 Stockholm

Vi skickar givetvis en ny DVD-film.

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.