Home › Forums › BODY Magazine › Månadens Body Omslag 2 (Nr 268/9-2006)
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
26 augusti, 2006 at 16:25 #952504Anonym anvandareMember
Hann ju aldrig skriva, så jag skriver här:o
I går när jag skulle bläddra lite i den, så reagerade jag över att Carina och Ciccis läppar var röda.
Men det var bara svagt rött och lite lätt utanför.
Tänkte att det kanske var någon tuff grej som skulle höja upp deras kvinnlighet (vad vet jag 😮 )
Sedan när jag bläddrat lite i den ramlade en röd penna ut.
Jag förstod med en gång vem det var som hade varit framme:D
Liza tyckte tydligen att det fattades lite på omslagsbilden.Mycket och intressant läsning denna gång (för en som nästan aldrig läser)
Ju större motstånd vi stöter på, desto mer energi utvecklar vi för att ta oss igenom.
26 augusti, 2006 at 16:25 #89354Anonym anvandareMember26 augusti, 2006 at 23:17 #952505Anonym anvandareMemberHörde talas om ett väldigt nedlåtande inlägg här i forumet där Benny skrivit om mig och Alex angående månadens Bodyomslag (borttaget nu och tråden låst). Synd att du (Benny) inte sa något när vi sprang på varann i Budo Fitness butiken i Gbg. tidigare idag. Hade jag vetat om det hade jag tagit upp det med dig. Bara smil, handslag och glada miner. Köp dig en ryggrad.
Roddy26 augusti, 2006 at 23:30 #952506Anonym anvandareMemberFEVER wrote:Sedan när jag bläddrat lite i den ramlade en röd penna ut.
Jag förstod med en gång vem det var som hade varit framme:D
Liza tyckte tydligen att det fattades lite på omslagsbilden..
26 augusti, 2006 at 23:58 #952507Anonym anvandareMemberHAYABUSA wrote:Hörde talas om ett väldigt nedlåtande inlägg här i forumet där Benny skrivit om mig och Alex angående månadens Bodyomslag (borttaget nu och tråden låst). Synd att du (Benny) inte sa något när vi sprang på varann i Budo Fitness butiken i Gbg. tidigare idag. Hade jag vetat om det hade jag tagit upp det med dig. Bara smil, handslag och glada miner. Köp dig en ryggrad.
RoddyHmmmm, så var vi då här igen.
Inlägget löd så här (hoppas jag kommer ihåg helt rätt nu)
Rubrik: NYTÄNKANDE (det då andra i tråden talat om just BODY:s nytänkande)
Kanske kan vi i nästa nr Alex, få se dig med handen på Roddys Röv
:ph34r:
VAD var det för farligt med det, tråden som nu finns kvar är dissikerad av moderatorer, flera inlägg av andra personer är borttagna.
Hur är det med humorn Mr HAYABUSA?27 augusti, 2006 at 13:20 #952508Anonym anvandareMemberHela den här damfitnessvängen är som en stor sandlåda med svartsjuka och missunnsamhet. Så fort nån hamnar på omslag eller vinner en tävling blir resten sura och det är en jävla massa gnäll. Sen springer ni och hämtar era sambos som också ska kasta sig in och bråka. Ni tappar ju all jävla respekt hos alla som läser om era bråk här på forumet och det främjar ju inte direkt sporten när man får intrycket av att alla som tävlar är självupptagna barnungar som lider kronisk brist på uppmärksamhet. Skärpning!
27 augusti, 2006 at 13:47 #952509Anonym anvandareMemberJacksatan wrote:Hela den här damfitnessvängen är som en stor sandlåda med svartsjuka och missunnsamhet. Så fort nån hamnar på omslag eller vinner en tävling blir resten sura och det är en jävla massa gnäll. Sen springer ni och hämtar era sambos som också ska kasta sig in och bråka. Ni tappar ju all jävla respekt hos alla som läser om era bråk här på forumet och det främjar ju inte direkt sporten när man får intrycket av att alla som tävlar är självupptagna barnungar som lider kronisk brist på uppmärksamhet. Skärpning!:up:
[img=http://img242.imageshack.us/img242/7282/worded5.jpg]
27 augusti, 2006 at 13:53 #952510Anonym anvandareMemberJacksatan wrote:Hela den här damfitnessvängen är som en stor sandlåda med svartsjuka och missunnsamhet. Så fort nån hamnar på omslag eller vinner en tävling blir resten sura och det är en jävla massa gnäll. Sen springer ni och hämtar era sambos som också ska kasta sig in och bråka. Ni tappar ju all jävla respekt hos alla som läser om era bråk här på forumet och det främjar ju inte direkt sporten när man får intrycket av att alla som tävlar är självupptagna barnungar som lider kronisk brist på uppmärksamhet. Skärpning!+1
Bra skrivit. :up:27 augusti, 2006 at 13:58 #952511Anonym anvandareMemberdet är ofta svårt att ta kritik och ju starkare ens namn tycks eka i våran lilla krets, ju hårdare verkar det minsta lilla negativa bita.
all tid, energi och pengar som vi tävlande lägger för att kanske få lysa i rampljuset en kort stund, känns oftast dubbelt så tungt för ett enda litet kritiskt ord.
vi måste kunna stötta och kritisera varandra utan att få ett hugg i ryggen.
när man inser att man inte är bättre än någon annan, så är kritik något positivt och något som inte biter lika hårt.
må bästa man vinna!27 augusti, 2006 at 15:15 #952512Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:det är ofta svårt att ta kritik och ju starkare ens namn tycks eka i våran lilla krets, ju hårdare verkar det minsta lilla negativa bita.all tid, energi och pengar som vi tävlande lägger för att kanske få lysa i rampljuset en kort stund, känns oftast dubbelt så tungt för ett enda litet kritiskt ord.
när man inser att man inte är bättre än någon annan, så är kritik något positivt och något som inte biter lika hårt.
må bästa man vinna!Bra skrivet!
27 augusti, 2006 at 18:08 #952513Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:det är ofta svårt att ta kritik och ju starkare ens namn tycks eka i våran lilla krets, ju hårdare verkar det minsta lilla negativa bita.all tid, energi och pengar som vi tävlande lägger för att kanske få lysa i rampljuset en kort stund, känns oftast dubbelt så tungt för ett enda litet kritiskt ord.
må bästa man vinna!Bra sagt.
Fitnessvärlden är full av avundsjuka!
Lämna den hemma, stötta och var glada för varandra.
Vem vill tävla el fortsätta tävla om det är en otrevlig värld man kliver in i?
avundsjuka är väl nyttig i viss mån, kan ju få en person att vilja stäva ännu hårdare, men när man börjar smutskasta varandra, så ska man nog tänka om.Något som du menar är kul, kanske nästa man tycker är elakt.
Oavsett.. så ska man stå för vad man tycker!
Bort med allt falskspel.(gällande omslaget)
Jättekul att Vi får se våra svanska atleter på omslagen, särskillt att tjejerna får vara med
George, har lilla Liza redan börjat coacha?27 augusti, 2006 at 18:48 #952514Anonym anvandareMemberJacksatan wrote:Hela den här damfitnessvängen är som en stor sandlåda med svartsjuka och missunnsamhet.Ja det stämmer, helt riktigt är det så på många håll.
Så fort nån hamnar på omslag eller vinner en tävling blir resten sura och det är en jävla massa gnäll.
Sen springer ni och hämtar era sambos som också ska kasta sig in och bråka.Nu kanske jag har förstått detta fel men visst skriver du först om DAMfitnessvängen och sedan om att VI (antar du menar tjejer) springer efter våra sambos som ska kasta sig in o bråka. I just den tråden du skriver så är det just tvärtom skulle jag vilja säga.
Ni tappar ju all jävla respekt hos alla som läser om era bråk här på forumet och det främjar ju inte direkt sporten när man får intrycket av att alla som tävlar är självupptagna barnungar som lider kronisk brist på uppmärksamhet. Skärpning!
Ja det finns många självupptagna barnungar i fitnessvärlden men jag tror inte de som uttalat sig i tråden ang BODY:s nytänkande omslag, är nga av dem.
Dock tycker jag det är konstigt att nga på forumet får uttrycka sig och säga tex, att ngn ska skaffa sig en ryggrad och detta plockas INTE bort medan Bennys inlägg som jag efter Roddys ”utspel” skrev in igen, första gången helt plockades bort.
Hur var det med SJÄLVDISTANS. Jag ser fortfarande inte VAD det var som var så ”FEL” i Bennys inlägg.
Det hade lika gärna kunnat stått, kanske får vi på nästa omslag se Mr Zone med sin pikadoll tätt omslingrad runt, ja vem ska vi ta :what: , Stålmannen = Mr Johan G Undrar då om det plockats bort Tror knappast det, då det verkar vara två mkt sköna snubbar med STOR självdistans till det mesta.Lev Väl!
28 augusti, 2006 at 00:57 #952515Anonym anvandareMemberSkriker man när man är snabb på skidorna och vill att den som ligger framför och harvar ska flytta på sig.
Väldigt mycket ur spår är båda ”omslagstrådarna”. Ni som vill hacka på varann – feel free to do so. Men kan ni inte ta det via pm? Allmänintresset är väl nära noll, utom för de som eventuellt har ett nära släktskap med gamarna? Om de personangrepp som presenterats (Och ja, jag har läst en rad av bortplockade inlägg – inte ens med liberala och humorfyllda ögon är det mer än ett par som möjligtvis skulle slunkit igenom min censur heller – och då har jag inget som helst intresse av att skydda någon enskild person. Alex behöver inte mitt beskydd, isbrytaren verkar utrustad med teflonhud, Voldemaar står nog stadigt på sina 43or(?), Benny och Roddy kan nog göra upp på bakgården, så är den saken ur världen…).
Att tycka bu eller bä om omslaget var väl det tråden skulle handla om? Perrsonligen tror jag att det är en förutsättning om Body inte ska stagnera att satsa mer på tjejerna – även bodybuildingtjejerna. Visst, två tjejer och en motorcykel har vi kanske sett förut, men det har vi väl även med ett par svullna, ådriga biceps? Ska varje omslag vara något helt nytt och innovativt, som ingen sett förut, blir det nog inte många nummer per år, hur mycket jag än respekterar kunskap och kompetens hos de som mixar ihop det hela! Jag tycker att det var ganska innovativt att inte sätta bara en av tjejerna tillsammans med en asgrov och rippad manlig byggare – för det har vi väl sett förut? Att dessutom lägga en grymt ful grön färg (min ytterst personliga åsikt, men jag tycker den är ful, när man ser den helt för sig själv) på ett sånt sätt att resultatet blir grymt coolt och äckligt snyggt är inget mindre än mästerligt! Och, nej, jag får inte en spänn av Body för att jag skriver detta!
…och fred på jorden!
28 augusti, 2006 at 01:05 #952516Anonym anvandareMemberVad kan man säga…mer än att hänvisa till den här tråden: [http://forum.body.se/showthread.php?t=7418]
:emo-thumb
31 augusti, 2006 at 21:07 #952517Anonym anvandareMemberGöra upp på bakgården? Slutade med det i mellanstadiet. Har egentligen inget emot Benny, tvärtom. Lackar min vana trogen ur när jag känner mig förorättad. Tydligen hade han skrivit inlägget om mig och Alex med humor, enligt Annika (som jag ärligt talat har något emot efter hennes osportsliga uppträdande på och efter SM).
Men jag såg som sagt var inte inlägget själv, fick bara höra om det.
Tycker iallafall Benny kunde ha stake nog att säga att han skrivit om mig på forumet när vi ändå sprang på varann. Vad mig anbelangar är hela saken ur världen. Ärligt talat, hur upprörande/viktigt är ett tidningsomslag?
Tror inte det blivit lika hetsk stämmning på forumet om det varit killar på omslaget, en del fitnesstjejer verkar leva för att få hamna på omslaget och mår skitdåligt om någon annan gör det istället.
Roddy -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.